Sterling klynker

karsten

ScanFlyer Blue
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, set eiusmod tempor incidunt et labore et dolore magna aliquam. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exerc. Irure dolor in reprehend incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse molestaie cillum. Tia non ob ea soluad incommod quae egen ium improb fugiend. Officia deserunt mollit anim id est laborum Et harumd dereud facilis est er expedit distinct. Nam liber te conscient to factor tum poen legum odioque civiuda et tam. Neque pecun modut est neque nonor et imper ned libidig met, consectetur adipiscing elit, sed ut labore et dolore magna aliquam is nostrud exercitation ullam mmodo consequet.
 
Last edited:
Nu er Sterling ude efter Eurobonus fordi de mangler kunder.

http://standby.dk/4435.0.html?&tx_standbynews_pi1[showUid]=26467&cHash=f53bf09b69

Personligt finder jeg det patetisk at konkurrenter ikke vil acceptere at andre firmaer har et produkt der er bedre end deres eget - og at de derfor forventer at lovgiverne skal hjælpe dem.

Der er jo ingen der forhindrer Sterling i at lave et attraktivt bonusprogram eller andre loyalitetsprogrammer.

Sterling forventer åbenbart at fordi DY har klynket sig til lovindgreb i Norge skal det også ske i Danmark.
Må det selskab (Sterling) lukke snarest - dem har vi ikke været for heldige med.
Er det sidste udkald for Sterling ????
Åbenbart mener de at, hvis EuroBonus lukkes ned vil de få mange extra kunder,men det tror jeg ikke er tilfældet....
Sterling er jo ikke ligefrem kendt for at yde stor kundeservice......
Hilsen
Ole
 
Helt enig med både Karsten og Ole,

Hvis Sterling brugte bare halvt så lang tid på at forbedre deres eget produkt, som de bruger på at klynke over andre ting, så kunne det være det ville hjælpe deres forretning.

Hvorfor i alverden skal det gå ud over SAS' Eurobonus-program (som endda også kunne trænge til forbedringer) - at Sterling har et betydeligt dårlige produkt end SAS.

Der er ingen der forhindrer Sterling i at starte et lignende bonusprogram, såfremt de mener det virkeligt er pga. dette, at kunderne vælger andre selskaber end Sterling. Mon ikke også Sterling havde gjort det allerede hvis det virkeligt var tilfældet.

Nej virkeligheden er at Sterlings produkt er betydeligt dårlige end SAS' og derfor vælger en stor del af kunderne SAS.

Stop tuderiet Sterling - det er patetisk at høre på - og brug så kræfterne på at komme ud af sandkassen og forbedre jeres eget produkt istedet - for det trænger efterhånden til en hjælpende hånd. Det er barnligt og useriøst at gå efter konkurrenterne på denne måde - blot fordi ens egen forretnings slider. Det er vel ikke SAS' problem - eller er det?
 
Helt enig med både Karsten og Ole,

Hvis Sterling brugte bare halvt så lang tid på at forbedre deres eget produkt, som de bruger på at klynke over andre ting, så kunne det være det ville hjælpe deres forretning.

Hvorfor i alverden skal det gå ud over SAS' Eurobonus-program (som endda også kunne trænge til forbedringer) - at Sterling har et betydeligt dårlige produkt end SAS.

Der er ingen der forhindrer Sterling i at starte et lignende bonusprogram, såfremt de mener det virkeligt er pga. dette, at kunderne vælger andre selskaber end Sterling. Mon ikke også Sterling havde gjort det allerede hvis det virkeligt var tilfældet.

Nej virkeligheden er at Sterlings produkt er betydeligt dårlige end SAS' og derfor vælger en stor del af kunderne SAS.

Stop tuderiet Sterling - det er patetisk at høre på - og brug så kræfterne på at komme ud af sandkassen og forbedre jeres eget produkt istedet - for det trænger efterhånden til en hjælpende hånd. Det er barnligt og useriøst at gå efter konkurrenterne på denne måde - blot fordi ens egen forretnings slider. Det er vel ikke SAS' problem - eller er det?

Vil NB gå efter andre Bonus Programmer hvis de får held med at få Eurobonus
lukket ????

I stedet skulle de forbedre deres egne programmer og deres image, så skulle
de såmænd nok få de kunder de skal have.....At fare frem mod andre selskaber
er ynkeligt...
hilsen
ole
 
Snakk om sutring fra NB sin side. Som vanlig så forstår de ikke at det er er deres produkt som er for dårlig og de derfor sliter
 
Ja, Sterling minder mere og mere om Ryanair. De to selskaber har bl.a. det til fælles at de bruger langt mere tid på hvad de andre selskaber gør end på at få løftet deres eget op til et udholdeligt minimumsniveau. Samtidigt så bliver deres produkt dårligere og dårligere.

Så i artiklen at Sterling siger at Eurobonus er grunden til at Sterling har mere end svært ved at få fat i de forretningsrejsede... BULL....

Man får ikke forretningsrejsende blot ved at indføre en meget dyr - såkaldt "fleksibel" billettype. Det kræver også at man har antallet af afgange og afrejsetider, samt destinationer der er interessante for de forretningsrejsende. En lille detalje som Sterling har glemt i farten... For slet ikke at tale om et bedre serviceniveau, online check-in, fast-track, rimelig benplads, gennemgående check-in, interlineaftaler, loungeadgang osv. osv.

Ynkeligt...
 
Det er vel en grunn til at folk ikke velger Sterling, og den grunnen ligger i hovedsak hos selskapet selv - og ikke hos alle andre! Sutring gir bare negative konsekvenser, om det ikke er beretiget, noe det ikke er i dette tilfellet...
 
http://www.aftenposten.no/reise/article2144477.ece

Jeg er i utgangspunktet enig med Sterling, bonusprogrammer er noe svineri, som har til hensikt å skape innlåsing ved å få kundene til å opptre irrasjonelt. På samme måte som DY slo seg frem etter at bonuspoeng ble fjernet i Norge bør det tas vekk og skape konkurranse i Danmark.

Men, når det gjelder Sterling er jeg tilbøyelig til å være enig i at dette er sutring, siden det selskapet er for vanstyrt til at bonusen gjør så mye fra eller til...
 
NB skulle holdt seg kun til charter, intet annet. Dortmund og Nottingham blir det ingen penger av^_^:lol:
 
Enig der ja, chartertrafikken er nok det Sterling bør fokusere mer på. I gamle
dager var jo nettopp Sterling et charterselskap, og det bør de nok vende
mer tilbake til - selv om de riktignok flyr en del charteroppdrag i dag også.
Det er vel StarTour Danmark, som bruker Sterling mye på sine ruter -
hvis jeg ikke tar skrekkelig feil.
 
Jeg forstår også godt Sterling. Det er umuligt at indgå aftale med det offentlige, deres ansatte vil til enhver tid vælge at placere deres dyrbare røv i et sæde hos SAS, der hvor det kan lade sig gøre, for at opsamle bonuspoint til eget formål, skide være med hvad det koster, der er andrer der betaler.
SAS viser også at man ikke kan lide konkurrance, det ses tydeligt der hvor man har hævet optjeningen af bonuspoint eks. AAL-CPH. SAS vil helst have monopol på det hele. Jeg ønsker Sterling held og lykke med at få stoppet SAS.
 
Bonus kan være svært konkurransevridende og heldigvis har vi et permanent forbud her hjemme på berget, hvis ikke hadde SAS forsynt seg grådig med sitt monopol, som det da hadde blitt, uten tvil.

Jeg har hørt historier der folk som skulle fly OSL-SVG fløy OSL-CPH-SVG for og få ekstra bonuspoeng, istedet for og fly direkte. SAS la ned TRD-CPH, folk fløy heller via OSL for og få dobbelt opp med poeng. Dette viser hvor usunt dette systemet er. Det er klart at NB har vanskelige kår innenlands i DK. Men nå har heller ikke NB noe og gjøre på disse rutene mener jeg. Selskapet bør holde seg til det de kan, charter og LCC til Middelhavet.
 
Bonus kan være svært konkurransevridende og heldigvis har vi et permanent forbud her hjemme på berget, hvis ikke hadde SAS forsynt seg grådig med sitt monopol, som det da hadde blitt, uten tvil.

DY har jo majoriteten av sine ruter utover i Europa, de sliter voldsomt med Eurobonus der.. :rolleyes:

SAS burde skamme seg! Drive butikk og et bonusprogram som faar folk til aa vaere lojale.
 
DY har jo majoriteten av sine ruter utover i Europa, de sliter voldsomt med Eurobonus der.. :rolleyes:

SAS burde skamme seg! Drive butikk og et bonusprogram som faar folk til aa vaere lojale.

Nå er det ikke mange rutene som går i direkte konkurranse med SAS, er det vel?

I tillegg ligger det mer penger i de lukrative rutene i Sør Norge som SAS selvsagt hadde melket maksimalt hvis ikke DY hadde vært på banen.
Selvsagt driver SAS butikk, jeg ville gjort det samme, men det er ikke sikkert det hadde vært til det beste for kunden. Jeg vil ikke kalle det og fly fra OSL via CPH til SVG lojalitet, jeg kaller det rett og slett idiotisk, amen:D
 
Jeg forstår også godt Sterling. Det er umuligt at indgå aftale med det offentlige, deres ansatte vil til enhver tid vælge at placere deres dyrbare røv i et sæde hos SAS, der hvor det kan lade sig gøre, for at opsamle bonuspoint til eget formål, skide være med hvad det koster, der er andrer der betaler.
SAS viser også at man ikke kan lide konkurrance, det ses tydeligt der hvor man har hævet optjeningen af bonuspoint eks. AAL-CPH. SAS vil helst have monopol på det hele. Jeg ønsker Sterling held og lykke med at få stoppet SAS.

Pøh, at folk ikke velger Sterling er ene og alene deres egen feil. Ikke bare kunne de startet sitt eget bonusprogram, men de kunne også heve standarden på produktet sitt. At de selv ikke skjønner at produktet de selger egner seg bedre for turister enn forretningsreisende er deres egen feil. De leverer rett og slett ikke ett godt nok produkt.

Hadde ikke jeg betalt billetten selv jeg fortsatt valgt SAS mellom OSl og CPH selv om man ikke hadde fått EB-poeng da det totale produktet deres er bedre enn DY og NB sitt
 
Last edited:
Blir det for dyrt og betale billetten selv når om du vil reise med SAS Someone? Da skal du være glad du har alternativ vet du.
 
Blir det for dyrt og betale billetten selv når om du vil reise med SAS Someone? Da skal du være glad du har alternativ vet du.

100% enig, og dessuten vil ALDRI alle være enige med meg i mine preferanser....da hadde jeg ikke hatt noen å diskutere med;)

Jeg sier heller ikke jeg er fasiten, men kommer med mine meninger og preferanser og mine sysnpunkter vil også variere litt fra rute til rute. F.eks OSL-BGO vil jeg si SK og DY nesten er jevnbyrdige (det som taler i SKs favor er kaffekoppen, "gratis" bagasje og DYs regularitet)
 
Hadde ikke jeg betalt billetten selv og det IKKE hadde vært bonuspoeng mellom OSL og CPH hadde jeg fortsatt valgt SAS da det totale produktet deres er bedre enn DY og NB sitt


Er du mer prisbevisst når andre betaler billetten for deg?;)
 
Back
Top