Originally posted by LN-BRK
Nespresso er ikke pods. Nespresso er kapsler med kaffe, hermetisk lukket.
Originally posted by ENGM RAMP
Forøvrig en fornøyelig debatt dette, som sikkert ergrer MANGE OT-hatere her inne![]()
Originally posted by dc-8-63
Kona er meget meget godt, det var nettopp Kona Peaberry(kaffens Single Malt) jeg fikk flysendt i gaar. Kona er en komplisert kaffe, som krever mye av deg som skal tilbrede den, jeg vil absolutt anbefale "French Press" fremfor trakter, og hvis kaffen er brennt paa The Big Island, saa kan du trygt brygge den meget sterk(den er brennt hardere enn Norsk Kaffe, og er ikke acidic (bitter))
Originally posted by norshuttle
Håper de klarer å bedre ryktet sitt fra USA, der det i baristamiljøet begynner å bli frynsete. Fra å være en genuin kaffekjede med godt håndtverk har det blitt en serieproduksjon med penegene på bunnlinjen som eneste mål kan jeg ihvertfall lese på flere av de amerikanske fora. eks www.home-barista.com. Har selv ikke smakt amerikansk Starbucks så kan ikke uttale meg selv, men det kan jo endel av dere.
Og for de litt mer enn medium interresserte så kan jo også nespresso diskuteres uten å hete opp stemningen for mye......
Det gir en jamn grei kvalitet, men høydare er jeg nok uenig i. Og dette har jeg smakt, ofte og myeMen selvfølgelig utrolig lettvint og greit resultat hver gang.
Originally posted by EB
Noen som har prøvd den nye kaffebaren til Coca Cola "Far Coast" i Bogstadveien? Fikk bra kritikk i Aftenposten sin test for en stund tilbake...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.