Starbucks til Københavns lufthavn......

TheDane

ScanFlyer Blue
Starbucks til Københavns lufthavn......

Så er Starbucks endelig på vej til Norden. Til juni åbner det første Startbucks i Norden i Københavns luftyhavn.

Læs mere her: http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=10877

PS! Søgte og fandt ikke nogen anden topic om dette, men hvis det har været nævnt før beklager jeg.

Re: Starbucks til Københavns lufthavn......

Da havner vel det en på hvert hjørne i Københavns gater snart ;)

Gratulerer! Naa har ikke bare Koebenhavn naadd Seattle (SAS), men Seattle har ogsaa naadd Koebenhavn!

Hyggelig at overpriset, men god kaffe også nå fåes i skandinavia! Enjoy!

Originally posted by Tommy777

All kaffe man kjøper på cafe er vel overpriset:question: :lol:

Originally posted by amatør

All kaffe man kjøper på cafe er vel overpriset:question: :lol:

Overpriset og overpriset. Man kjøper vel kaffen fordi man mener det man får rettferdiggjør utlegget....? At prisen er høyere enn kostnadene ved å produsere kaffen kan sikkert være, men det er vel i bunn og grunn relativt lite interessant så lenge det er konkurranse og folk kan velge å kjøpe dyr kaffe på Starbucks eller billig kaffe på Statoil (eller noe slikt...).;)

jeg synes ikke det er dyrt med $2-3 for en white chocolate mocco på Starbucks - tilberedet av en barista, når 7-Eleven tar 20 kroner for en latte laget av en maskin (en veldig bra maskin, men likevel....)

Jada, og te og vann og juice og smoothies.

Originally posted by CK

jeg synes ikke det er dyrt med $2-3 for en white chocolate mocco på Starbucks - tilberedet av en barista, når 7-Eleven tar 20 kroner for en latte laget av en maskin (en veldig bra maskin, men likevel....)

vel naa er din Starbucks White Chocolate MoccA ogsaa troekka ut av en maskin, og bruk av maskiner er nettopp hva Starbucks i oeyeblikket revurderer...Schultz snakket aapent om dette i et langt interjuv paa KCTS (vaar lokale PBS TV Stasjon)...og han er ikke fornoeyd med opplevelse elementet naar en stopper hos Starbucks....ser ikke bort i fra at Starbucks kommer tilbake med skikkelige Epresso maskiner i noen kafeer....ingenting slaar en god barista med en god maskin.....og selv det barometriske trykket har innvirkning paa kaffen.....

I USA er Starbucks dyr på kaffe i forhold til mange andre. Nå er jeg ikke den store mixmelksjokokaramellkaffe fanen..

Faktisk har McDonalds en veldig god kaffe, kjører ofte gjennom drive throughen på morran. 99 cent koster den. Og kaffe er GRATIS på mandager på MCern!!

Kan absolutt ikke forstå denne hypen av Starbucks. Hvorfor skal kaffen fra et land som ikke kan lage skikkelig kaffe være noe (den vanlige kaffen der er jo bare varmt skyllevann)? Det er vel ikke uten grunn at Starbucks ikke til nå har prøvd seg i det nordiske markedet.

Hvis det er noen som tenker "han vet ikke hva han snakker om", så smakte jeg skvipet første gang for 9,5 år siden her - å fysj, og fy :drunk:

I USA er Starbucks dyr på kaffe i forhold til mange andre. Nå er jeg ikke den store mixmelksjokokaramellkaffe fanen..

Faktisk har McDonalds en veldig god kaffe, kjører ofte gjennom drive throughen på morran. 99 cent koster den. Og kaffe er GRATIS på mandager på MCern!!
Och när man känner att pengarna börjar sina är det ju bara att tappa kaffet i knät! Då blir man otroligt rik också! :colgate:

Håller med dig om karamellkaffe! Älskar verkligen Denis Leary's stand-up när han pratar om kaffe... "What flavour?! I want coffee **** flavour!" :D
Försökt hitta den på internet, men inte lyckats...

Originally posted by paer

Och när man känner att pengarna börjar sina är det ju bara att tappa kaffet i knät! Då blir man otroligt rik också! :colgate:

Håller med dig om karamellkaffe! Älskar verkligen Denis Leary's stand-up när han pratar om kaffe... "What flavour?! I want coffee **** flavour!" :D
Ingenting slår kaffe med kaffesmak.. Selv narvesen og 7-11 sliter desverre med det i disse dager.

Alle kaffeelskere burde høre denne, ALDRI har en mann hatt så rett......

CD

eller

DVD

:clap :clap :clap :clap

Älskar verkligen Denis Leary's stand-up när han pratar om kaffe... "What flavour?! I want coffee **** flavour!" :D

Klassiker den, ja :)

Og her er den............

http://www.youtube.com/watch?v=Jnp0aizIvzc

Her er den fra Lock'n Load :

http://www.youtube.com/watch?v=Kkg0WLj7TJ8

Originally posted by LN-KGL

Kan absolutt ikke forstå denne hypen av Starbucks. Hvorfor skal kaffen fra et land som ikke kan lage skikkelig kaffe være noe (den vanlige kaffen der er jo bare varmt skyllevann)? Det er vel ikke uten grunn at Starbucks ikke til nå har prøvd seg i det nordiske markedet.

Hvis det er noen som tenker "han vet ikke hva han snakker om", så smakte jeg skvipet første gang for 9,5 år siden her - å fysj, og fy :drunk:

:clap :clap :clap

Og vet du hva slags kaffe McD serverer !....Seattle's Best Coffee, fra Vashon Island og som naa er en del av Starbucks imperiet....saa McD er en billig maate aa drikke brukbar kvalitet (for de som liker traktekaffe.....Coffee for Dummies:p )

Starbucks-kaffe er vann med litt kaffesmak. Basta! (for å glede dc-8-63 og hans kone).

Alvorlig talt: Espresso er den eneste kaffen som er drikkende og Starbucks sin smaker vann med noe tilsatt, men jeg vet ikke hva. Ja, jeg har vært på Starbucks - bare ikke i Seattle :cool: :drunk:

Back