Star Mega DO presenterer: Lufthansa A380 VIP tour, OSL

folkens, dersom noe kommer i veien og du IKKE kan komme paa OSL den 15. vennligst gi beskjed saann at vi kan gi plassen du vant til noen andre. Send en epost eller post her!

Takker

Jeg må nok takke nei, dessverre. En begravelse stopper en av mine største drømmer .... kos dere dere som skal!!!!

Odd A

Beklager den daarlige nyheten, Odd.

Hadde paa forhaand plukket ut 5 stand by vinnere.

Odds plass gaar til Espen O

Dessverre så er jobbkalenderen fylt opp nå så jeg har ikke mulighet :( Du må nok trekke en ny heldig person opp av hatten..

Ser vel da ut til at vi får god til fra "innsjekk" til flyet lander. Står ikke så mye om opplegget i mailen, hadde vært OK med litt mer info om det finnes, for så vidt.

Ser vel da ut til at vi får god til fra "innsjekk" til flyet lander. Står ikke så mye om opplegget i mailen, hadde vært OK med litt mer info om det finnes, for så vidt.

Hva er saa spennede med det?? ;) Det kommer til aa bli konge!

Jeg har bedt vaar venn Espen Naess (Someone) aa fungere som gruppeleder aa samle alle ved innsjekk. Enjoy!

God morgen folkens! Jeg dro på jobb i dag og glemte passet mitt. Tror dere at dette er noen krise, eller går det greit uten? Er jo verdt å ta toget hjem til Asker litt tidligere å hente passet dersom alternativet er at man ikke får sett flyet.

--thomas

Back