Star Mega DO presenterer: Lufthansa A380 VIP tour, OSL

Er de i faktisk trafikk til Tokyo fra f.eks Frankfurt? Ei veninne av meg dro på utveksling til Japan i dag, og jeg veit hun reiste via Frankfurt til Tokyo. Kanskje hun reiste med A380 da? :)

Ja, hvis hun ikke reiste med ANA eller noe annet - forsøk reg-forumet så kommer nok svaret ;)

Er de i faktisk trafikk til Tokyo fra f.eks Frankfurt? Ei veninne av meg dro på utveksling til Japan i dag, og jeg veit hun reiste via Frankfurt til Tokyo. Kanskje hun reiste med A380 da? :)

Hvis hun fløy med LH fra FRA til NRT i dag, fløy hun D-AIMA. Den ble faktisk observert på FR24 omtrent ved HEL samtidig som D-AIMB skulle ta av fra HEL.

Knalltøft, takk! Da skulle jeg jo vært litt forut av tiden og bedd henne ta bilder, men jeg kan iallefall få en fullstendig ikke-flynerds beskrivelse av economy på langdistanse :)

Flott opplegg på OSL i går, på alle måter.

Thnaks Tommy and Oliver for organising this and making it possible :D

Noen av oss stod igjen på bakken under gate 53 og fikk med oss push-back, heftige greier! Fikk virkelig forståelse for hvor stor konstruksjon dette er.

Knalltøft, takk! Da skulle jeg jo vært litt forut av tiden og bedd henne ta bilder, men jeg kan iallefall få en fullstendig ikke-flynerds beskrivelse av economy på langdistanse :)

....kan det være hun sitter ombord her ;)

ScreenShot00511.jpg

Hvilken rute er det Lufthansa bruker maskinen på?
I følge Lufthansa benyttes A380 som følger:

The Airbus A380 is the biggest aircraft in the world and represents the dawn of a new era in air travel. Quiter, more space and more comfort - welcome onboard our new flagship: the Lufthansa A380.

Flight to Tokyo daily

Flight to Beijing Sep-Oct Wednesdays
Flight from Beijing Sep-Oct Thursdays

Flight to Johannesburg starting from 12 September 2010 Thursday and Sunday, eff. 25 October 2010 Monday, Wednesday, Saturday.
Flight from Johannesburg starting from 13 September 2010 Monday and Friday, eff. 25 October 2010 Tuesday, Thursday, Sunday.

E!

Back