SQ har F avdeling i sin lounge på LHR.
Den stenger forøvrig på mandag (typisk siden jeg skal gjennom der med F billett på tirsdag)
Alle med en Star A F billett kan komme inn der. Iflg Star A reglene kan man komme inn i alle Star A lounger med en F billett, bortsett fra LH/LX/Austrian sine Hon Circle/ First class lounger og terminal, samt Thai sin Royal Orchid Spa på BKK. (Dette finnes på Star A hjemmesiden)
Er det noen som kjenner til om en får benytte Lufthansa sin frist class lounge med tilhørende transport i bil til fly om en reise med Singapore på Suite class fra Frankfurt ?
Eller er det kun de vanlige lounger som LH har en får benytte?
Det er biltransport fra LH First Class Terminal (ikke loungen), og det er kun LH F-pax som kan benytte FCT. Ut over det:
International First Class Customers: Customers have access to International First Class1 and/or any Star Alliance member carriers' own lounges.
...
Except: LH HON/First Class Lounges in FRA/MUC; LX HON/First Class Lounges in ZRH/GVA; OS HON/First Class Lounges in VIE; TG Spa Lounge in BKK
Ja, det var fra terminalen jeg mente , takk for svar.
Må jo si at det er jo litt elendig service fra SIA sin side å ikke få til noe bedre fasiliteter enn de ordinære lounger for reisende i Suite class fra FRA...
Må jo si at det er jo litt elendig service fra SIA sin side å ikke få til noe bedre fasiliteter enn de ordinære lounger for reisende i Suite class fra FRA...
Lufthansa sine Senatorlounger er nok bedre enn mange F-lounger rundt om i verden. Det eneste problemet er at det er så innmari mange andre som reiser via Frankfurt også.