Star F-lounger i Europa

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Finnes det noen fra F-lounger i Europa utenom LH-group sine? Skulle brukt dem til å fly UA til USA.

Sq er vel OK i London, men i feil Terminal.

Får man benytte en partners F lounge hvis man flyr F med *? LH lar ihvertfall ikke partnere (utenom Lh gruppen) bruke sine F lounger.

SQ har F avdeling i sin lounge på LHR.
Den stenger forøvrig på mandag (typisk siden jeg skal gjennom der med F billett på tirsdag)

Alle med en Star A F billett kan komme inn der. Iflg Star A reglene kan man komme inn i alle Star A lounger med en F billett, bortsett fra LH/LX/Austrian sine Hon Circle/ First class lounger og terminal, samt Thai sin Royal Orchid Spa på BKK. (Dette finnes på Star A hjemmesiden)

BF:cool2

Singapore Suite class

Er det noen som kjenner til om en får benytte Lufthansa sin frist class lounge med tilhørende transport i bil til fly om en reise med Singapore på Suite class fra Frankfurt ?
Eller er det kun de vanlige lounger som LH har en får benytte?

Re: Singapore Suite class

Det er biltransport fra LH First Class Terminal (ikke loungen), og det er kun LH F-pax som kan benytte FCT. Ut over det:
International First Class Customers: Customers have access to International First Class1 and/or any Star Alliance member carriers' own lounges.
...
Except: LH HON/First Class Lounges in FRA/MUC; LX HON/First Class Lounges in ZRH/GVA; OS HON/First Class Lounges in VIE; TG Spa Lounge in BKK
http://www.staralliance.com/en/benefits/lounges/lounge-access-policy/

Forøvrig er denne grei og gir vel folk mulighet til å slå opp på det meste når man ska inn i *A-lounger:
http://www.staralliance.com/en/benefits/lounges/lounge-finder/

Last edited:

Ja, det var fra terminalen jeg mente :-), takk for svar.
Må jo si at det er jo litt elendig service fra SIA sin side å ikke få til noe bedre fasiliteter enn de ordinære lounger for reisende i Suite class fra FRA...

Må jo si at det er jo litt elendig service fra SIA sin side å ikke få til noe bedre fasiliteter enn de ordinære lounger for reisende i Suite class fra FRA...

Lufthansa sine Senatorlounger er nok bedre enn mange F-lounger rundt om i verden. Det eneste problemet er at det er så innmari mange andre som reiser via Frankfurt også.

Tror ikke det er SQ sin feil, er nok en LH restriksjon.

Man kan jo snu litt på flisa, er jo ganske kjipt at SQ ikke slipper inn LH/Star F kunder til Private Room i singapore

De slipper vel inn i F loungen, men ikke inn i det aller helligste; Private Room.

Men med gullkort slipper du jo verken inn i F eller C loungen. De har egen Star Gold lounge som er av det heller kjipe slaget!

BF:cool2

Back