Spennende forside på www.norwegian.no nå

Re: Spennende forside på www.norwegian.no nå

Sorry folks--Dette var en selsom opplevelse--Gratulerer alle som har fått seg en 1kr. tur. MEN for meg var timingen --budskapet --helt på trynet.

Hele innslaget var kopmplett patetisk. Godt Nytt År til alle forumister:-))))

Sorry folks--Dette var en selsom opplevelse--Gratulerer alle som har fått seg en 1kr. tur. MEN for meg var timingen --budskapet --helt på trynet.

Hele innslaget var kopmplett patetisk. Godt Nytt År til alle forumister:-))))

Patetisk var jo et artig ord å bruke. Her ble det lagt ut 10 000 billetter, som skulle selges i løpet av 4 1/2 time. Først til mølla. Passer det så er det flott - hvis ikke så finnes det andre rimelige billetter. Et flott PR-stunt i mine øyne!
:headbang

Var et flott og morsomt stunt. Synd at serveren gikk ned da. Det var jo en god del av 1-kronersbilettene som ikke var solgt innen midnatt:)

Mange spennende kommentarer på Facebook siden til DY var det ihvertfall. Men det virker som folk flest var veldig happy når siden endelig kom seg på beina. Jeg er hvertfall glad for at årets første flytur er i boks.

Absolutt et artig stunt av DY,dette. Spesielt at de fikk såpass mange til kjøpe billetter som ellers ville kostet 199 og å reise av gårde på tur i januar måned - en tid nordmenn flest foretrekker hjemlig peiskos og ikke holkefortauføre i kalde eurpeiske byer.

Hvilken terminal bruker DY på Gatwick ?

"Å reise er viktigere enn å komme noe sted."

Robert M. Pirsig

Med tanke på den flotte talen kongen holdt også kuppe det med noe så metrialistisk synes jeg er litt usympatisk om jeg kan få si det

Med tanke på den flotte talen kongen holdt også kuppe det med noe så metrialistisk synes jeg er litt usympatisk om jeg kan få si det

WTF - dette skjedde jo FØR kongens tale........ :rolleyes:

Norwegian har ikke kuppet noe som helst.......de hadde et alldeles glimrende reklamestunt,som trigget et salg i mnd der reisevirksomheten ellers er lavere enn vanlig.

Jaja, da ble det en helgetur til Stavanger, en tur til nordlige strøk og en tur til London Gatwick! Det hele for kun kroner 6,-! :)

Belastet de kredittkortgebyr på 1-kronesbillettene, eller var det virkelig kr 1 ?

Men folkens... sa ikke Kjos noe annet enn 1kr-kampanje ?? sa han noe om IC eller nye ruter på vei ? eg er tunghørt og klare ikke forstår ka han sier ...

Farmer, de belastet kr. 40 pr. bestilling..

Men folkens... sa ikke Kjos noe annet enn 1kr-kampanje ?? sa han noe om IC eller nye ruter på vei ? eg er tunghørt og klare ikke forstår ka han sier ...
Nei, det var bare "Norwegian...bla bla....billige billetter...bla bla...10.000 til kr 1"

Artig påfunn. Folk sitter i stuene sine klare for nyttårstale - og når de ser Kjos i samme setting fanger det oppmerksomhet, i motsetning til hva en hvilken som helst annen reklame gjør. Det var litt jalla-bakgrunn, litt lokal-TV-ish, og jeg tenkte i begynnelsen av talen at det kun kom til å dreie seg om "takk for tilliten og velkommen tilbake i 2011" - noe som i seg selv hadde vært et pr-stunt i beste sendetid.

1 kr-billettene er kanskje litt frekt - folk løper fra TV-en til pc-en og vil bestille i stedet for å høre på Kongen. Men det er jo det reklame handler om.

Da ble det tur for meg og en kompis til LGW 10-12. januar... Totalpris inkl. skatt: 4,- :D

Skal akkurat samtidig som deg. Flyr 06.50 mandagen og tilbake onsdag 20.10. Fra BGO vel å merke. Men jeg presterte såklart å kjøpe 2 dager før det her "megasalget" til kr 536 tur/retur. Men det er no fremdeles billig så det skal vel man unngå å sutre for mye over. God tur!

Back