• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spennende forside på www.norwegian.no nå

Re: Spennende forside på www.norwegian.no nå

Siden jeg ikke har peiling på DY, så spør jeg. Kan man sjekke inn t/r fra OSL når en skal tilbake etter bare noen få timer ??

Reiser du kun med håndbagasje kan du gå direkte til gate uten å sjekke inn når du reiser innenlands!

Da ble det Oslo - Bardufoss 29 januar på ca 4 timer :) bare å slenge seg på! Får satse på klapp!

Jaja, hadde man bare bodd i Oslo-området. Var ikke mye spenstig og gjennomførbart fra TRD i denne omgang.

Du jeg sitter og forbanner trondheim fordi de har muligheten TRD-BOO-TOS-BOO-TRD på én dag på samme flyet for 2 kr, go fucking for it! Men fra Tromsø passer ingen ting, sett bort fra 400 kroner for TOS-OSL-TOS fra klokka 06.40 på mårran, og SÅ MYE er det ikke verdt :p

Bestilte tur for meg og "maen" til Berlin 23. Januar... 4 netter... 4 kr inkl. avgifter! :P Fant også billig hotell... :)

Æsj jeg er sur på DY som ikke lar meg jukse meg en tur TOS-OSL-TOS på én dag... >_>

Så dem hadde sperret de muligheter om man f.eks. fløy til Stavanger og hoppa av i Oslo så ville man ikke kunne få et billig fly fra OSL tilbake til TOS:(
At dem ikkje tenke på oss som elsker å fly ......

Siden jeg ikke har peiling på DY, så spør jeg. Kan man sjekke inn t/r fra OSL når en skal tilbake etter bare noen få timer ??

Nei det kan du ikke men bruk automatene, det er mange av de både på OSL og LGW :D God tur SQ777 og velkommen ombord.

Da ble det tur for meg og en kompis til LGW 10-12. januar... Totalpris inkl. skatt: 4,- :D

Jeg fikk billet med nødutgang sete og bagassje til 248 kr T/r OSL-LGW ikke verst det :)

Litt synd de ikke la ut 1 kr billetter til Dubai ogsaå :(

Last edited:

Hm. Det var ikke bare bare å finne datoer som passet. Men jeg fikk ihvertfall sikret neste års første flytur. Det blir en kveldstur til OSL gitt....

Fikk meg en enkroners jeg også, BGO-WAW 26 januar. :)

Da ble det ikke tur på oss siden kona jobber hver uke og ikke kan ta fri som det passer best for nas. Har brukt 3 timer nå på siste dagen av 2010 for å prøve å overraske henne med en tur "hvorsomhelst" på burtsdagen den niende, men det ser ut som at det går i dass. Det gjør det nok når de en gang annonserer billetter til bkk og n.y. også.

Da var ihvertfall 2 seperate London turer bestilt for 4 kr totalt. Reisefølget i den ene turen bestilte rett etter meg og må betale 250 kr t/r for sin tur. Kjipt for han at prisen på den ene veien til LGW gikk opp rett etter jeg bestilte. Ser ut som at det ikke er så enkelt å få tak i 1 kr turer til utlandet fra SVG. Folk har jo vært spinn ville ikveld.

Det var vel dette som var årsaken til serverproblemer både for Norwegian og Flyprat?

Kabel med 300.000 volt skapte problemer
- Klokken 19.34 hadde vi et spenningsfall i en av våre høyspentkabler som går mellom Sogn og Ulven i Oslo, sier informasjonssjef Morten Schau i avdeling Nett og Fjernvarme hos strømselskapet Hafslund.

Ser ut til at 1-kronerstilbudet gikk ut ved midnatt:/

Det var vel dette som var årsaken til serverproblemer både for Norwegian og Flyprat?

Kabel med 300.000 volt skapte problemer
- Klokken 19.34 hadde vi et spenningsfall i en av våre høyspentkabler som går mellom Sogn og Ulven i Oslo, sier informasjonssjef Morten Schau i avdeling Nett og Fjernvarme hos strømselskapet Hafslund.

Siden gikk ned før 19.30, så tror ikke dette var årsaken.

Bestilte billetter til Düsseldorf :D ehhe! 4 kr tur/retur, jævlig sykt :P

Jeg sikret meg og mine to barn en kveldstur TRD-BOO-TOS-BOO-TRD for den nette sum av kr 6 inkl. avgifter. Det blir mye fly for penga det.... :D

Jeg sikret meg og mine to barn en kveldstur TRD-BOO-TOS-BOO-TRD for den nette sum av kr 6 inkl. avgifter. Det blir mye fly for penga det.... :D

Wow, ja . Tar meg en tur til utlandet er lei av norge, hehe.. Aldri vært i Düsseldorf, så det kan jo bli gøy

Back