Spennende forside på www.norwegian.no nå

Re: Spennende forside på www.norwegian.no nå

Dette er reklame og intenting annet, men personlig synes jeg godt de kunne la være å "bruke" kongens tale på denne måten. Ellers er nok Kjos nok mer populær blant den jevne TV2-seer enn den jevne NRK-seer, så sånn sett treffes målgruppen bra.

Det var vel ikke det riktige selskapet som kom reklamestuntet tenker jeg ;)

Nei, for Norwegian deler ikke ut gullkort i en allianse jeg er interessert å fly med.
Ut fra de utrolig ensidige utsagnene til en del forumdeltakere som jobber i Norwegian, så frister det ikke å fly med selskapet i det hele tatt. Litt trist egentlig, siden jeg har et tosifret antall venner i kabin og cockpit i det selskapet.:headbang:headbang

Dag Viking - pust, tell til ti og ignorer dem :) Funker best, trur eg...

Nei, for Norwegian deler ikke ut gullkort i en allianse jeg er interessert å fly med.
Ut fra de utrolig ensidige utsagnene til en del forumdeltakere som jobber i Norwegian, så frister det ikke å fly med selskapet i det hele tatt. Litt trist egentlig, siden jeg har et tosifret antall venner i kabin og cockpit i det selskapet.:headbang:headbang

Ensidighet i uttalelsene har man i stort monn på begge sider av gjerdet, Dag. Man får ta utsagnene for det de er verdt, og det er som oftest å snakke pent om sin egen arbeidsgiver (eller kone/manns arbeidsgiver). Jeg legger inn en substansiell "discounting" når jeg tolker uttalelser fra en del av de som jobber i selskap X og Y.

<mod>
Tråden handler om DYs reklamestunt 31/12 med billetter til 1 krone.

Man være tråden er moden for å synke ned i dypet hvis det sklir ut i det vanlige "mitt flyselskap er bedre enn ditt"-diskusjon?
</mod>

Da får jeg holde meg til Tråden jeg da..
Jeg Bestilte en tur til Paris den 10 DY1494 mede retur mede DY 1495 den 12 Hva skal jeg i Paris?? Vet ikke Var der i 9t17min under askekrisen i April og 2x5 timer i juni 2004 men da bodde jeg ved DisneyWorld
Så Bestilte jeg en tur til London uken etter, men da til London med DY 1310den 17 og retur med DY 1303 den 19 Hva Skal jeg i London? I alle fall Imperial War Museum, var der et par dager Senhøstes 2001 men fikk ikke med meg noen større attraksjoner. Uken etter blir det tur til Alta for å se Stabæk herrer spille treningskamp mot Alta, oppDY268 den 25 og retur dagen etter med DY 269 Dessuten hadde jeg lagt inn bud på en bruktbil i Bergen, så da bestilte jeg en plass fra Rygge kl 07 den 6, men den bilen ble solgt til en annen, så da er den pengen gått rett i vasken Skulle gjerne hat noen tips om hva jeg bør se i London og Paris, men får ta det i et annet underforum

Javel. Tror vi Kjos kommer med ny nyttårstale i morgen kveld? Jeg er keen på noen billige spotterturer.

Back