Spennende forside på www.norwegian.no nå

Re: Spennende forside på www.norwegian.no nå

Godt de ikke ble lagt ut via mobilnettet, da hadde det nok vært mange som ikke fikk sendt sin årlige klem ;)
(......men så har vi jo mobilt bredbånd........:up: )

Forøvrig interessant underholdning på Flyprat i kveld.

Sidene er fortsatt nede. Det kunne se ut som det var bedring på gang men så henger sidene seg opp igjen.

Godt de ikke ble lagt ut via mobilnettet, da hadde det nok vært mange som ikke fikk sendt sin årlige klem ;)
(......men så har vi jo mobilt bredbånd........:up: )

Forøvrig interessant underholdning på Flyprat i kveld.

Ska vi ta en tur tell Oslo/London/Bergen og spått fly? :colgate:

Det var jo artig, men det snudde seg til det motsatte for meg. Dårlig planlagt og da blir jeg heller lei..... Blir nok SK og andre selskap på meg i 2011 også.......

Nå er siden oppe:

http://www.norwegian.no/talen

skjermbilde20101231kl20.png

Jeg fikk bestilt reise tur/retur til Edinburgh for 6 personer + et spedbarn for kr 155 inkl. avgifter. Spedbarnet trakk opp prisen.

Nå er tur til Krakow bestilt for meg og kona. Totalpris kr 4,- t/r inkl bagasje (har bagasjeavtalen med Norwegian)

Ble en tur til Edinburgh på meg også midt i Januar til summen av 122,- :D

He, he, mer moro en ventet..:p

Har ikke fløyet DY på flere år, men t/r LGW den 12. januar for meg og fruen.

Hadde tid til annet i januar (se øppkømmings.. ). Får håpe på en av de nye maskinene..^_^

Ser at en T/R Tromsø - Oslo samme dag for kr. 2 ikke er fysisk mulig, men motsatt ville det gått. Er det det man kaller ........?????

(Just for fun)

Last edited:

Hehe, morsomt hvordan gode mennesker går av skaftet pga en reklamesnutt på TV2 og en del billetter satt ned to hundrelapper. :p

Ellers vil jeg tro at en slik kampanje bidrar til en viss generell økt etterspørsel. Folk blir "reisekåte" og terskelen for å reise et eller annet sted man slett ikke hadde tenkt å reise til, øker.

Last edited:

Æsj jeg er sur på DY som ikke lar meg jukse meg en tur TOS-OSL-TOS på én dag... >_>

Jaja, hadde man bare bodd i Oslo-området. Var ikke mye spenstig og gjennomførbart fra TRD i denne omgang.

Siden jeg ikke har peiling på DY, så spør jeg. Kan man sjekke inn t/r fra OSL når en skal tilbake etter bare noen få timer ??

Back