Kan firebokstaveren være Riga? (Jeg er skeptisk til at de faktisk vil lansere 12 nye ruter, men det er jo morsomt å leke med tanken)
Eller kanske det kan være Nuuk!
Lisboa stod på lista over destinasjoner fra ARN og CPH denne sommeren, men jeg har ikke faktisk sjekket om de fløy selv eller kun med codeshare med TAP. Hvis ikke er nok Lisboa høyaktuell ja! Wien (Vienna) er kanskje også en kandidat på en seksbokstaver.3/ 4. nederste (begge på 6 bokstaver) kan jo være Lisbon som er en populær VFR by og som SAS nå ikke kan tilby direkte fra Skandinavia da de ikke lengre er partner med TAP.
Air Greenland skulle vel allerede ha flyttet CPH ruten fra SFJ til Nuuk, men Nuuk sliter med å bli sikkerhetsgodkjent for internasjonale flygninger (som Danmark faktisk er i dette tilfelle. Lignende opplegg som med Norge for Svalbard.Börjar inte air Greenland med den i nov i år?
Delta vil jo også fly 763 på JFK-CPH, men her vil man altså ikke selge billetter til hverandres flyvninger?
Byråkratene må vel først få søknaden fra SAS og Delta.Etterhvert vil alle disse ha codesharenumre. Byråkratene må ha sitt først.
3/ 4. nederste (begge på 6 bokstaver) kan jo være Lisbon som er en populær VFR by og som SAS nå ikke kan tilby direkte fra Skandinavia da de ikke lengre er partner med TAP.
Tror du har rätt. Någon nämnde att SAS har någon ”happening” idag.
Jeg har ingen peiling på hva som eventuelt kommer idag, men tenkte at siden ruteslippet og SkyTeam eventen sammenfaller så ville det vært naturlig at annonseringen hadde noe med SkyTeam.Tror du har rätt. Någon nämnde att SAS har någon ”happening” idag. De har sagt MSP tidigare, problemet är bara att staden passar inte in i deras quiz![]()
Extra spännande om din teori att kanske Delta kastar in en destination i leken. Det såg jag inte framför mig, eller kanske Korean Air… Man får ju lov att drömma![]()
Det var derfor jeg la til siste setning at de (SAS) kunne faktisk betjene både EWR og JFK.Som jeg læser det fortsætter man med 330 på EWR og tilføjer JFK med 321.
Det var derfor jeg la til siste setning at de (SAS) kunne faktisk betjene både EWR og JFK.
Særlig smart synes jeg det ikke er at begge flightene fra OSL og ARN går til samme by. Skule heller sett at dem brukte den ledige maskinen til å åpne opp en ny by (f.eks MSP eller ATL) slik at du fikk flere LH ruter fra ARN og OSL.
Og tanken bak at kanskje Delta kommer inn på JFK-ARN/ OSL (i tillegg til CPH) har med den strategien de pleier å ha med andre SkyTeam huber som er å betjene dem selv med minst 1. daglig.
Til slutt: Det var Seattle som gjemte seg øverst på tavla og ikke bak den lengste navnet, så da får folk en ny sjanse. Ser på andre forumer at både Raleigh Durham (nevnt også her) og Beijing Daxing er foreslått.
Det er det jeg prøver å få frem at det høres rart ut at SAS skal betjene 2 flyplasser ved samme by med den begrenset flåten. Da er det vel mer naturlig at Delta kommer inn med den 2. avgangen som de ofte pleier til deres SkyTeam partners huber og at SAS bytter ut EWR med en ny by.De vil neppe fly både til EWR og JFK fra OSL og ARN.
Det er heller neppe snakk om langruter de andre. Basert på bokstavene tipper jeg Preveza Lefkas. Den på fire bokstaver kan være Wien. Det er heller ikke nødvendigvis snakk om nye destinasjoner, men nye ruter.
De vil neppe fly både til EWR og JFK fra OSL og ARN.
Det er heller neppe snakk om langruter de andre. Basert på bokstavene tipper jeg Preveza Lefkas. Den på fire bokstaver kan være Wien. Det er heller ikke nødvendigvis snakk om nye destinasjoner, men nye ruter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.