• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Søndag kveld...

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Søndag kveld...

Det ble en tur til vollen i kveld også, vanskelig å holde seg unna.
Det ble bare mørkere og mørkere så ta det for det det er.

IMG_0006_1.jpg

SAS inn for landing

IMG_0057_1.jpg

Air France med sin lille Airbus

IMG_0104_1.jpg

ATRen blir liten her...

IMG_0124_1.jpg

IMG_0144_1.jpg

Lenge siden jeg har sett denne nå.

IMG_0198_1.jpg

IMG_0209_1.jpg

IMG_0226_1.jpg

Dette er bare for moro skyld :D

Vel, det er ikke så lett å få til skarpe bilder i "halvmørke", men det er da bare å brøve og feile så blir det vel noen brukbare bilder tilslutt.
Håper noe av dette faller i smak.

MVH
Stein Olsen

Re: Søndag kveld...

Jeg synes det blir en fin stemning av bilder tatt i skumringen. Ser gjerne flere bilder jeg.......

Bildene ser jo skarpe ut- untatt det siste!;) Hadde du lysnet de litt i etterbehandlingen, og kanskje ørlite noise-killer, hadde de blitt riktig fine :)

Bildene ser jo skarpe ut- untatt det siste!;) Hadde du lysnet de litt i etterbehandlingen, og kanskje ørlite noise-killer, hadde de blitt riktig fine :)

Skulle hadt stativ, umulig å holde kamera kelt rolig med så lang lukkertid :D
Jeg får vel skaffe et stativ, blir moro å ta bilder i "mørket" :D

MVH
Stein Olsen

Råbra kveldsbilder! Enig i at nr 2 var av de beste :D Ser du fikk til panoreringsbildene bra og!

Takk alle sammen for positive tilbakemeldinger, det kommer flere "mørkebilder" etter hvert :D

MVH
Stein Olsen

Back