Herlig søndag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Herlig søndag

God formiddag fra Verdens Ende. Lenge siden jeg har sovet så lenge. Planen for dagen inneholder årets første bad…utfordret en del naboer i går kveld…så da er det bare å levere. Retur til Ris etter middag i kveld. Njuta!

Re: Herlig søndag

God morgen fra Veierland. Her er planene få, sjappa skal ryddes og vaskes og sykler pakkes, sistnevnte burde være enklere etter å spist seg gjennom det meste av provianten. Satser på pizza på stedets eneste åpne sjappe før båt tilbake til en øy med broforbindelse til fastlandet

Deeejlig søndag til alle. Klokken har passeret dagens bedste 7.47, og kaffen er ved at løbe igennem kaffemaskinen. I dag ska jeg og konen ud og vandre en længere gåtur, i det forhåbentlige dejlige vejr.

Ha det bra på denne søndag:-)

Mornings fra Asker. Lite planer, uteover etterhvert å hive noe kjøtt på grillen. Ikke helt landet på om dagens trening blir med løpesko eller sykkelsko ennå. Ha en fin dag.

God morgen fra Munchen. Siste messedag på gang til å starte.

Ha en best i verden søndag

Riktig God Søndag fra Athen!

Bor denne gangen på et apartment hotel, Fos DownTown Suites Athens, som ligger i Lekka street, en av smågatene kun steinkast unna Syntagma plassen. Hotellet har kun 14 rom, men holder en imponerende høy standard med store, moderne rom og stilrent bad "hugget" i marmor. Den svært engasjerte og overstrømmende unge resepsjonisten var nesten ulykkelig for at jeg ikke hadde booket "Superior suites" og derfor måtte ta til takke med rom uten balkong. Jeg var i utgangspunktet svært tilfreds med mitt standard rom som har grei størrelse og utsikt til et hyggelig indre gårdsrom, men lovet jenta i resepsjonen å booke "Superior suites" neste gang.

Været er skyfritt og holder seg på deilige 25´C, noe som er en perfekt "holdbarhets"-temperatur for oss fra den nordlige halvkule. Har ingen store planer annet enn å absorbere det herlige bylivet her i Athen og svinge innom den hyggelige familiedrevne restauranten, The Kyklamino, som serverer tradisjonell gresk mat i nærheten av Monastiraki.

Ha en fin søndag!

Attachments

• IMG_2055.jpg
    IMG_2055.jpg
    106.9 KB · Views: 193
  • IMG_2108.jpg
    IMG_2108.jpg
    114.9 KB · Views: 168
Last edited:

God dag fra Bergen og vel overstått 17.mai.

Det har vært en hard uke med noe fest&bazar så nå er det greit at bremsene settes på. En 70-åring må få litt oppmerksomhet så blir det inne tjeneste i kveld.

God søndag ønskes dere alle.

FQTV

God morgen fra Knausen. Mimosa, egg og bacon er inntatt og man måper etter en fantastisk 17 mai. For et land og for en by..

Nå skal hele husstanden ut i gokk og besøke senior som fremdeles er litt skeiv i skøyta etter lårbensbruddet, men kommer seg heldigvis og får igjen for god form da det skjedde. Resten av dagen blir hage, kokkelering og pakking. Shipping-bunader for 12 dager i sol og varme skal plukkes ut.

God ettermiddag fra SQ kantina på LHR.
Bra at bolsget har klart å lande en grei ordning for oss etter *A exit. Så nå sitter en her ved vinduet i en reaktivt tom lounge og nyter en Singapore sling.
Ha en fin fin søndag :)

7287ff109fbb6e8a576a120e34463ece.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da var første badet tatt…friske 14 grader her ute på Verdens Ende.

Da var første badet tatt…friske 14 grader her ute på Verdens Ende.

Bedre Morgen fra oss i vest, her kvalifiserte gårsdagens 5k løpetur også til morgen bad ! Skikkelig vått regn men det klarnet opp til 17 mai toget i nabobyen Poulsbo:

54527742729_383ae17702_b.jpg
[/url]IMG_3704 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Faktisk det største 17 mai toget i USA, det feires 3 dager til ende og det er plass til alle:

IMG_3715 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr

Hele 5 Musikk Korps inkludert et i fra den lokale Native American skolen.

God søndag fra Santiago. Lettere ør etter to dager med 17. mai-feiring. Godt det er et år til neste gang. Straks trening. Ha en fin dag.

Marina Market er fortsatt i business, ser jeg! Mine favorittpushere av norsk godteri. Har kinarestauranten fortsatt vikingskipet sitt? :lol:

Søndagen snart over her noe lenger øst. Dagen brakte tordenvær og en tokilos catfish.

Back