Slutt for Sky Airlines?

Var en venn av meg som sa han hadde hørt det fra en venn av han that's it..

Jeg er helt enig med dere...hvor har de fått høre dette. Det står ingenting på tyrkiareiser eller Sky Airlines sine nettsider og det står heller ikke noe i media

Jeg sa det til han som hadde sagt det til meg at det kan ikke stemme at de er konkurs viss det ikke står noe om det noe plasser. Men han innsisterte på at de var konkurs.

TC-SKI har nå blitt TC-OBZ hos Onur Air...
TC-SKS har nå blitt M-ABFU hos Celestial Aviation...

Last edited:
TC-SKB var på Flesland ikveld

8497711973_c7afd0cf4b_c.jpg

Sky Airlines

God kveld,

Hadde en google runde og ser at sky airlines har levert tilbake sine 737-800. Og det er jo flere charter selskaper som har gått under den siste tiden.

Kan dette være starten på Sky Airlines sin siste tid?

Sky Airlines

De har hatt 800 men fra sesongen 12/13 så ble disse levert tilbake. Og deres tyske datter selskap er vel også lagt ned.

Re: Sky Airlines

Kan dette være starten på Sky Airlines sin siste tid?

Tror vi har en annen tråd om akkurat dette?
Ihvertfall så leverte de tilbake 3 -800 til leasingselskapet pga manglende produksjon i vinterprogrammet (noen av de var 883), og stengte i praksis ned sitt tyske datterselskap.

Ser ut til at en B737-400 har takket for seg...hva skjer med selskapet?
Boeing 737 -4Q8 25163 2264 TC-SKE Sky Airlines ferried 20apr13 AYT-RLG-KEF after storage on return to lessor ex VH-TJV

Tyrkiareiser bytter nå ut Sky Airlines med Tailwind......
http://www.tyrkiareiser.no/reiser/Flyprogram-7-728.html
Ryktene om at det går dårlig for Sky har verset en stund. Dette legger selvfølgelig turoperatørene merke til. Fortsetter ryktene kan det katastrofalt for et selskap som Sky. Det kan bli vanskelig å få/holde på kontrakter, ingen turoperatør vil risikere å plutselig stå uten flyselskap midt i høysesongen.

Last edited:
Re: Sky Airlines

Tyrkiareiser har til nå brukt Sky. Dette er den siste melding til kundene sine

Tyrkiareiser bytter nå flyselskap, og vi har den glede å meddele at vi har inngått et samarbeid med Tailwind Airlines fra og med 1. mai 2013.

Tailwind Airlines er et engelsk /tyrkisk flyselskap som er grunnlagt i 2006. Selskapet benytter Boeing 737-400 og Airbus A320.

Og da fikk jeg telefon fra Amisol om at de har byttet ut Sky med JetTime på vår Tyrkia tur i sommer.

S

Er vel ikke lenge før det er kroken på døra for Sky..
Tailwind skal også fly fra Rygge i sommer for Tyrkiareiser, opprinnelig skulle Sky også fly disse avgangene.

Og jeg som håpet å få se en 737-900ER på KRS i sommer... :( Jaja, Tailwind er nytt selskap på Kjevik, så bør vel være fornøyd ;)

Back