Concorde
BA Concorde Sep 1998
Fra dagbladet.no
Originally posted by GF1
T2 vil kunne dekke behovet for Oslo-Nord i overskuelig fremtid. Vi er tross alt under 5 millioner mennesker her i landet, og klimahensyn gjør at flytrafikken vil stagnere....ld
Originally posted by FBU 4EVER
Enig med Storg. Dette blir ikke optimalt. De gjør samme feilen som man sliter med på LHR T-1,2 og 3, nemlig at de lager såkalte "cul-de-sac's", blindgater, som vil skape store problemer med avvikling av push-back, inn- og uttaxing av flyene. De sliter med samme problemet på CPH. Det er ergerlig å være klar til å push'e eller starte taxing og så står det et fly i "gata" med noe problemer og fungerer som en propp i systemet. Ett skritt frem og 20 år tilbake!![]()
Originally posted by ph-ndr
Enten ser jeg veldig skeivt eller så skal T2 bli der SAS-hotellet er?
-A
Originally posted by LN-BRK
Jeg er mest imponert over at dere kan dømme det nord-og-ned bare med bakgrunn i den ekstremt begrensede informasjonen og bildet som Dagbladet har trykket. Dere bør straks ta kontakt med OSL å be de stoppet planene, fordi dere ser det blir en fiasko![]()
Originally posted by P.A. VIKING
Det må jo være noe med proposjoner på de tegningene der som ikke stemmer , håper jeg.
Om broen vil gå langs bakken eller i luften er usikkert. Det er likevel tvilsomt at fly vil takse under broen.
Originally posted by B767
hvis bygge en terminal2 i annet sted..hvor ?? hvordan transportere stressende passasjer som ska bytte terminal...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.