Singapore Airlines med spesialfarger på A380

Someone

Moderator
Medlem
Singapore Airlines med spesialfarger på A380

I forbindelse med feiringen av Staten Singapore sitt 50års jubileum har flyselskapet malt en av sine A380 for den anledningen. Selv man bort i fra enkelte klistremerkelogoer blir vel det da første gangen noen får et "special livery" på A380.
acft-a380-sg50-1.jpg

Etter ulykken på Taiwan med deres 747-400 i spesialfarger har jo SQ vært svært skeptisk til slik og selv Star Alliance maskinene deres er jo i en slags light-utgave. Så kanskje overtroen begynner minske der?

Re: Singapore Airlines med spesialfarger på A380

Sjelden du opplever meg si noe negativt om SQ, men denne livery'en var de lite heldig med?

Ikke spesielt vakkert, men det er jo forøvrig ikke flagget deres heller. Synes heller ikke det vanlige 'liveryet' er spesielt pent, selv om jeg sikkert står litt alene der.

Hadde flagget fortsatt under buken på flyet hadde det vært bedre iallefall...

Synes det er flot....Det næste må være en A380 med STAR bemaling
Hilsen Ole

Ikke spesielt vakkert, men det er jo forøvrig ikke flagget deres heller. Synes heller ikke det vanlige 'liveryet' er spesielt pent, selv om jeg sikkert står litt alene der.

Er faktisk enig med deg der. Jeg likte den gamle varianten :old med kun tykke striper i blått og okergult, uten den tynne mørkeblå stripa som etter min mening ødelegger litt. Har heller ikke sansen for de grå motorene eller N'ene i fonten.

Men ellers er de et snabla bra selskap! :up:

Jeg synes dette ble kjempebra jeg. :) Når det kommer til den vanlige liveryen så synes jeg den er helt grei, veldig lett å kjenne igjen en SQ-maskin i det minste. :)

Back