340 blir ikke helt lik, den beholder "mini-C"-kabinen, nå med 8 seter, og får kun 4 rader +
økonomi ser tilnærmet lik ut.
Apropos denne gardinen i skillet mellom PLUS og GO på A330:Google Streetview avkabinen: https://www.flysas.com/en/travel-in...ntal-flights/new-cabin/New-Cabin-Street-View/
Ellers så er nok noen av de beste sete i GO fortsatt det i skillet mellom Plus og GO. Bare vær opp på gardinen som fort er litt i veien...
Setene ved nødutgang L3 er også veldig bra for hva som angår plass, men her kan det til tider bli litt i overkant mange som står i kø. Jeg personlig unngår alltid dette området.
For å vise komplett forvirring kommer dette setekartet opp fra ORD-CPH med en Airbus Industrie A340-300 for avgang i februar... Jeg ser ingen sammenhenger med seterader eller klasser eller noen ting her
I dette tilfellet, vil rad 24 ha bedre benplass enn rad 16 ?
Apropos denne gardinen i skillet mellom PLUS og GO på A330:
Vil det første setet i GO (seterad 30) få gardinen mellom PLUS og GO foran skjermene til PLUS-setet foran slik at man ikke får sett på skjermen..? Høres jo ikke logisk ut, men hvor ellers blir denne gardinen av som man kan se på
www.flysas.com/en/travel-info/onboard/intercontinental-flights/new-cabin/New-Cabin-Street-View/
Den vil vel ikke henge og dingle i bakhodet til en PLUS passasjer på seterad 29?
PS: Hvorfor er ikke rad 40 der?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.