Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det er strengt forbudt både i US og UK airspace.
Men er ikke alle oppgradert neste Mars ?? Eller kan man risikere gammel cabin også utover 2016 ????
Men er ikke alle oppgradert neste Mars ?? Eller kan man risikere gammel cabin også utover 2016 ????
Skal velge sete hjem fra NY til CPH, ser ut på SAS sitt kart at det er en Airbus A330-300 V2 som går, Seatguru anbefaler seterad 30. Men er ikke det bare rett bak Pluss ? Uten noe ekstra benplass eller Space ? Burde ikke rad 40 her ha bedre plass ??
Hvor ser dere hva slags fly som er satt opp fremover? Jeg skal fly med SK907 3. juni og retur SK908 12. juni. På seatmapet til SAS.no er det satt opp en maskin med ny kabin begge veier, mens i SAS' interne systemer står det foreløpig A330-3331 (som jeg antar er versjon 1). Noen som vet noe mer?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.