Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
340 blir ikke helt lik, den beholder "mini-C"-kabinen, nå med 8 seter, og får kun 4 rader +
økonomi ser tilnærmet lik ut.
Apropos denne gardinen i skillet mellom PLUS og GO på A330:Google Streetview avkabinen: https://www.flysas.com/en/travel-in...ntal-flights/new-cabin/New-Cabin-Street-View/
Ellers så er nok noen av de beste sete i GO fortsatt det i skillet mellom Plus og GO. Bare vær opp på gardinen som fort er litt i veien...
Setene ved nødutgang L3 er også veldig bra for hva som angår plass, men her kan det til tider bli litt i overkant mange som står i kø. Jeg personlig unngår alltid dette området.
For å vise komplett forvirring kommer dette setekartet opp fra ORD-CPH med en Airbus Industrie A340-300 for avgang i februar... Jeg ser ingen sammenhenger med seterader eller klasser eller noen ting her
I dette tilfellet, vil rad 24 ha bedre benplass enn rad 16 ?
Apropos denne gardinen i skillet mellom PLUS og GO på A330:
Vil det første setet i GO (seterad 30) få gardinen mellom PLUS og GO foran skjermene til PLUS-setet foran slik at man ikke får sett på skjermen..? Høres jo ikke logisk ut, men hvor ellers blir denne gardinen av som man kan se på
www.flysas.com/en/travel-info/onboard/intercontinental-flights/new-cabin/New-Cabin-Street-View/
Den vil vel ikke henge og dingle i bakhodet til en PLUS passasjer på seterad 29?
PS: Hvorfor er ikke rad 40 der?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.