Scandinavian
ScanFlyer Gold
Stod plus og EGB/D på arket som lå i setet på LN-RRK nå på søndag. Reiste i go, men prøvde ikke wifi så vet ikke om det faktisk var sånn.
"WiFi er gratis for Gull- og Diamantmedlemmer og reisende i SAS Business og SAS Plus. Reisende i SAS Go betaler NOK 49 (1000 poeng) for flyvninger i Skandinavia og Europa og NOK 149 (3000 poeng) for flyvninger i øvrige verden."
Litt uheldig siden man ikke får avis at man også mister wifi, men bedre for oss som flyr mye.,bedre kapasitet til oss![]()
Man burde jo forvente at SAS markedsfører dette som aldeles banebrytende gode nyheter for lojale kunder. De gjør tilgangen til Wifi mer eksklusiv på de to flyene, eller hva det nå er, som har Wifi-opplegg. SAS-appen oppgir at jeg har fløyet 77 flights med SAS siste 12 mnd, og jeg har hatt wifi på én. Jeg elsker å være lojal SAS-kunde!!
Og når forsvant gratis wifi for alle eurobonus medlemmer? Så det stod at kun de i plus og gull og diamant fikk det, men i appen står det fortsatt at det gjelder for alle.
4 av 4 uten kaffe/te i go krs/osl..
Jeg har hatt WiFi en del ganger de siste par årene, bl.a. t/r ALC, BCN og KEF. Det har vært stabilt og raskt alle utenom én av gangene, på tross av at alle EB-medlemmer har hatt tilgang.Bra at SAS har endret Wifi til kund status og Plus. Ingen vits å ha "hele" flyet på Wifi, får ikke lastet mail en gang. Hvis det nå blir noen flere fly med Wifi bare..
Kjøpte SAS billett idag på Plus, men der står ingenting om at Fast Track er inkludert.
(Class A)
Inkludert i Skandinavia/Europa.
![]()