Servicekonsept CPH-CDG

hanswest

SAS Customer
Medlem
Hei, noen som vet hvordan servicekonseptet mtp mat mellom København og Paris er, serverer SAS varmmat i business på denne strekningen? Vet jo at man ut fra CPH ikke så fort tar frem stekepanna...

Varm mat på denne ja, samme opplegg som London på Business (varm mat selv med flytid under to timer) :) Ser frem til rapport!

Hvilke andre ruter på under 2 timer gjelder det for? Gjelder det til/fra ZRH?

Mener det bare CDG og LHR der har varm mad på korte ruter? Der er desuden også ofte ekstra servicebemanding i kabinen pga servicekonceptet.

Etter min hukommelse, mener jeg at det er kun disse to som har varm mat med flytid under to timer. Både Dublin, Geneve, Manchester og Zürich gir kald mat.

Fikk servert en meget smakfull asiatisk nudelrett (m/ nydelig krydret biffkjøtt) på denne strekningen forrige uke.

Mener det bare CDG og LHR der har varm mad på korte ruter? Der er desuden også ofte ekstra servicebemanding i kabinen pga servicekonceptet.
Etter min hukommelse, mener jeg at det er kun disse to som har varm mat med flytid under to timer. Både Dublin, Geneve, Manchester og Zürich gir kald mat.
Ok, takk. Jeg står mellom ZRH-CPH-BGO med SK eller ZRH-FRA-BGO med LX+LH, så da blir det vel sistnevnte ettersom CPH-BGO kun har M og Y+.

Peppep: Ville fortsatt valgt SK da mattilbudet ikke er det beste hos hverken Swiss eller Lufthansa på denne type strekninger :)

Netop. Dette oplæg grundet konkurrencehensyn på disse ruter fra hhv. Air France og British Airways.

Peppep: Ville fortsatt valgt SK da mattilbudet ikke er det beste hos hverken Swiss eller Lufthansa på denne type strekninger :)
Tja, får se, har ikke bestemt meg helt. Er fortsatt en stund til jeg skal bestille.

Hvordan er SAS når det gjelder kvalitet på vin (og sprit) på Europa-rutene, sammenlignet med konkurrentene? Er det ganske middels over hele linjen, eller skiller noen seg ut positivt?

Back