Scanair-julebord i Seattle

Re: Seattle - 2009 (non stick/teflon)

Siden det er lenge siden det har vært aktivitet her, så henter jeg frem igjen denne. *bump*

Kanskje DC8ern fra Bainbridge kunne tenke seg aa oppdatere foerste post med alle bekreftede deltakere?

For de som enda ikke har bestillt, bl.a. undertegnede så kjører BA med go'priser enda på kampanje. 8 laken for Premium Economy t/r fra LHR.......:)

Teller på knappene dessverre...har kjøpt både ny bil og leilighet så vi får se......

Til dere som ikke har kjøpt enda, og som vurderer : Det er et kanonopplegg og en riktig opplevelse.

(Mon tro om Sonja husker oss....... ;) )

For de som enda ikke har bestillt, bl.a. undertegnede så kjører BA med go'priser enda på kampanje. 8 laken for Premium Economy t/r fra LHR.......:)

Og for 12500 BA-miles pr. vei kan man få bekreftet oppgradering til CW også :exclaimation

Billett booket! SVG-FRA-DEN-SEA-PDX-FRA-SVG. Utreise 20/1 og retur 27-28/1
Ser ut til at LH ikke vil at jeg skal fly den returruten, den dagen, alikevel. Den har blitt endret til SEA-ORD-FRA den 27/1. Men avreise kl0830 :drunk:

Grunnen er at LH har redusert på PDX og tirsdagsflighten har forsvunnet fra rutetabellen.

Foreløpig kan jeg endre til dagen før uten ekstra kostnader, men vet ikke om jeg vil det....

Kanskje man fly hjem via SFO eller LAX, hmm.....

Du kan jo fly senere dersom du velger via ORD. Siste LH maskinen gaar herfra kl 2200
Den siste flighten med LHnr går kl 1848 og er operert av UA. Det går en LH maskin fra ORD kl 2055, men den skal til MUC. Og det går ikke noe fly direkte mellom MUC og SVG.

Men ser på muligheten via SFO, men er usikker på LHs B744...har lyst på AVOD men vet ikke om LH har det i R(eidar)-klasse på sine B744. Noen som vet?

Ahh, ser at LH433 ikke opererer paa vinteren. Er booket paa den i mai.

Ingen av LHs 744 har AVOD og vil heller aldri faa det. De starter jo aa pensjonere 744 naar A380 kommer

Det er den verste maskinen i LH sin flaate aa fly i R. 54 og 55 B og J er de beste setene ombord 32 og 33 er ok, men det er folkevandring til de 6/4? dassene som ligger der. Stinker. Disse setene er reservert for Senator medlemmer, saa gudd luck aa faa tak i dem.. Ellers er det kun 3-4-3 ombord og ganske saa trangt

Hvordan er UAs B744 i R-klasse?
UA 744 i R-klasse er ikke bra! Trangt, ingen AVOD, betal for alt du vil ha ombord. Sist jeg fløy med de fikk jeg oppgradert til Eco Extra. Der er det marginalt bedre plass. Jeg fikk exit, og var fornøyd med det. LH sine 744 har i det minste fri servering, men det er da også alt. Hold deg til A330/340 med LH om mulig.

Da har jeg bare 2 valg. Fly via ORD og stå opp for å rekke 0830 flighten, eller booke om til dagen før og fly via PDX

Var det ikke noen som sa "ja takk, begge deler".....

UA 744 i R-klasse er ikke bra! Trangt, ingen AVOD, betal for alt du vil ha ombord. Sist jeg fløy med de fikk jeg oppgradert til Eco Extra. Der er det marginalt bedre plass. Jeg fikk exit, og var fornøyd med det. LH sine 744 har i det minste fri servering, men det er da også alt. Hold deg til A330/340 med LH om mulig.

Vel, mange av 340ene har heller ikke AVOD. Det eneste de tar seg betalt for ombord hos UA paa intercont er alkohol og saa vidt jeg har faatt med meg er BSSW konge i avholdsbevegelsen. 747ene til UA er de eneste langdistanse maskinene som ikke har individuell TV skjermer, men til gjengjeld faar du Ch.9 ;)

Economy Plus seter finnes det mange av ombord og vanligvis er de snille med aa gi ut Economy Plus seter til folk med status. Om ikke, kan du betale en liten slant for aa faa oppgradering til disse setene.

I tillegg er det en god del seter bak som hvem som helst kan velge: 3x2 setere bakerst, samt rad 46 som har ubegrenset plass.

Saa hadde jeg valget, hadde jeg tatt UA 744 over baade LHs 744 og 340-300 uten AVOD

Hva med denne avgangen (752 til ORD, videre med 777)?

From Seattle/Tacoma WA US ( SEA )
To Frankfurt DE ( FRA )
Depart 27 January 2009
Departure Time 1100
Arrive 28 January 2009
Arrival Time 1015 +1
Distance 6057 mi 9691 km
Duration 14h15m

SAS flyr jo ogsaa den 27.. Jeg hadde nok lent meg paa LH og insistert paa aa faa en avgang som passet MEG og ikke dem siden de har kansellert avgangen man er booket paa.

Si til LH at du har et moete paa formiddagen og ikke har mulighet til den routingen og faa dem til aa ombooke deg til SAS

Hva med denne avgangen (752 til ORD, videre med 777)?

From Seattle/Tacoma WA US ( SEA )
To Frankfurt DE ( FRA )
Depart 27 January 2009
Departure Time 1100
Arrive 28 January 2009
Arrival Time 1015 +1
Distance 6057 mi 9691 km
Duration 14h15m

No-go, videre flight til SVG er kl 1040 den 28/1. Ellers så må jeg vente til sent på kvelden.

SAS flyr jo ogsaa den 27.. Jeg hadde nok lent meg paa LH og insistert paa aa faa en avgang som passet MEG og ikke dem siden de har kansellert avgangen man er booket paa.

Si til LH at du har et moete paa formiddagen og ikke har mulighet til den routingen og faa dem til aa ombooke deg til SAS
R-klasse hos SK frister ikke, da de kun har PTV. Dessuten er det vel lettere å fly til FRA da jeg allerede har plass på LH3160 til SVG.

BTW: UA DEN-SEA og event. SEA-ORD er buy on board, ikke sant? Selv om man kommer fra en IC flight.

Back