Ingen tvil, ingen tvil...Til dere som ikke har kjøpt enda, og som vurderer : Det er et kanonopplegg og en riktig opplevelse.
(Mon tro om Sonja husker oss.......)
For de som enda ikke har bestillt, bl.a. undertegnede så kjører BA med go'priser enda på kampanje. 8 laken for Premium Economy t/r fra LHR.......![]()
Ser ut til at LH ikke vil at jeg skal fly den returruten, den dagen, alikevel. Den har blitt endret til SEA-ORD-FRA den 27/1. Men avreise kl0830 :drunk:Billett booket! SVG-FRA-DEN-SEA-PDX-FRA-SVG. Utreise 20/1 og retur 27-28/1
Den siste flighten med LHnr går kl 1848 og er operert av UA. Det går en LH maskin fra ORD kl 2055, men den skal til MUC. Og det går ikke noe fly direkte mellom MUC og SVG.Du kan jo fly senere dersom du velger via ORD. Siste LH maskinen gaar herfra kl 2200
Hvordan er UAs B744 i R-klasse?Ingen av LHs 744 har AVOD og vil heller aldri faa det. De starter jo aa pensjonere 744 naar A380 kommer
UA 744 i R-klasse er ikke bra! Trangt, ingen AVOD, betal for alt du vil ha ombord. Sist jeg fløy med de fikk jeg oppgradert til Eco Extra. Der er det marginalt bedre plass. Jeg fikk exit, og var fornøyd med det. LH sine 744 har i det minste fri servering, men det er da også alt. Hold deg til A330/340 med LH om mulig.Hvordan er UAs B744 i R-klasse?
UA 744 i R-klasse er ikke bra! Trangt, ingen AVOD, betal for alt du vil ha ombord. Sist jeg fløy med de fikk jeg oppgradert til Eco Extra. Der er det marginalt bedre plass. Jeg fikk exit, og var fornøyd med det. LH sine 744 har i det minste fri servering, men det er da også alt. Hold deg til A330/340 med LH om mulig.
Neida, SEA-ORD-FRA.Kan da umulig være direkte med 14h15m?
Hva med denne avgangen (752 til ORD, videre med 777)?
From Seattle/Tacoma WA US ( SEA )
To Frankfurt DE ( FRA )
Depart 27 January 2009
Departure Time 1100
Arrive 28 January 2009
Arrival Time 1015 +1
Distance 6057 mi 9691 km
Duration 14h15m
R-klasse hos SK frister ikke, da de kun har PTV. Dessuten er det vel lettere å fly til FRA da jeg allerede har plass på LH3160 til SVG.SAS flyr jo ogsaa den 27.. Jeg hadde nok lent meg paa LH og insistert paa aa faa en avgang som passet MEG og ikke dem siden de har kansellert avgangen man er booket paa.
Si til LH at du har et moete paa formiddagen og ikke har mulighet til den routingen og faa dem til aa ombooke deg til SAS
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.