• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair-julebord i Seattle

Vi nærmer oss. Værvarselet lyder;
Torsdag og fredag; Sol og fint
Lørdag og søndag; Regnbyger
Temperatur stort sett over null.

Blir det som ifjor, kommer de i etterkant. Det var for travelt under arrangementet til å gjøre det underveis .. ;)

Martin har vel hintet om at det kan dukke opp en liten live-report på turen til SEA :) Men jeg forventer ikke rapporter underveis under arrangementet. Det blir vel mye :cheers: og :musikk og enda litt mer :cheers: så da regner jeg med at det er vanskelig å konsentrere seg om tripreports og slikt :)

Martin har vel hintet om at det kan dukke opp en liten live-report på turen til SEA :)

Jeg begynner vel som jeg pleier: Når innsjekk er foretatt, og kofferten pakkes, så får vi se hva jeg får tid til underveis.. Lover ingenting, men at det blir en rapport fra meg; oh yeah ;)

Og for **** skyld ta bilder ombord, slik du ikke pleier. Blir spennende å høre om SAS har forbedret pre-departure drinken og first meal service som de annonserte for nøyaktig ett år siden.

Jadda :angry: (:D)

Er ikke alltid jeg føler for å sitte å knipse i vei om det sitter folk ved siden av en...

Se forresten på den siste rapporten min; der tok jeg bilder ombord. Faktisk, avataren min, er tatt ombord på den flighten..

(På turen hjem dog, hadde jeg en sidemann, så jeg lot "kameraet" (les: iPhone) ligge. Fant så ut etterpå at han var medlem her..:D)

Last edited:
Yess, satse på det kommer noen bra trip-reports underveis... :)
God tur alle sammen, skulle ønske en hadde hatt tid til å være med selv :(:(

Stor takk til Dag som fikset omvisning på Renton (737) og Everett (747,777,787). På sistnevnte fikk vi nesten 2.5 timer på gulvet mellom ferdige og halvferdige fly, hoder opp i hjulbrønner og vingetanker, sparking på dekk, klapping på vinger, svar på alt vi lurte på og mange gode historier og facts! (Synd kamera måtte ligge i bilen, men bilder på netthinnen har nok de fleste med seg leeeenge)

Takk også til Tommy, Finn Erik, Andreas og andre som har trukket i tråder og organisert. Meget hyggelig opplevelse i Seattle sammen med en meget trivelig Scanair og Flyertalk-gjeng!

I'll be back!

Back