Scanair-julebord i Seattle

Re: Seattle - 2009 (non stick/teflon)

Står 11/07 på kortet mitt.. Har uansett kun de poengene jeg fikk for forrige SEA-tur.

Men med 16500 poeng til SEA neste år, samt neste års USA-sommerferietur med SAS, så er jo sølvstatusen i boks :) (Og da kan jo også Marius få de EB-poengene han alltid klager over at han ikke får når han lar meg bestille turene våre..)

Står 11/07 på kortet mitt.. Har uansett kun de poengene jeg fikk for forrige SEA-tur.

Men med 16500 poeng til SEA neste år, samt neste års USA-sommerferietur med SAS, så er jo sølvstatusen i boks :) (Og da kan jo også Marius få de EB-poengene han alltid klager over at han ikke får når han lar meg bestille turene våre..)

Da maa du oppnaa 20K grunnpoeng mellom 30. november - 30. november for aa faa soelv, saa med denne turen i Extra og sommeren i Extra (minimalt dyrere med Extra paa sommeren) er du soelv naar du lander i USA paa tur nr. 2

Et kjapt spørsmål: Hvis jeg f.eks. skulle finne på å oppgradere med cash på returen (Som jeg forstår man kan på flighter fra USA..): Hvilken klasse tjener jeg poeng på da?

Den klassen du originalt var booket i, ingen fler poeng aa hente, dessverre

Alle som vi får bekreftet påmelding fra, vil få tilgang til et eget forum for detaljplanlegging. Dette er for at de som skal være med kan få dele detaljer rimelig fritt, uten å tenke på søkbarhet e.l. Vi har forståelse for at de som skal være med på et såpass omfattende arrangement har behov for å diskutere alt fra matallergier til ID-billetter, uten at dette er tilgjengelig for alle.

Heisann!

Da ser det ut som det blir planleggingsmoete neste uke. dc-8-63 og jeg moetes paa Von's over et par Arrogant Bastrds og gaar over detaljene... :cheers:

Dag

Kanskje sette opp liste over hvem som har meldt seg på til nå?

Er det flere enn disse som har meldt seg på?

dc-8-63
LN-MOW
Tommy777
Dag Johnsen
Martin
Fellowship
BSSW

Jeg er med jeg, har bare ikke bestillt billett enda:)

Jeg legger inn en opsjon på deltagelse...tas muligens ut i firm commitment ila årets siste 2-3 måneder.

Heisann!

Boeing is facing another 787 delay, with completion of ship one slipping at least eight weeks to mid-October, according to insiders, and latest estimates putting first flight at "earliest late December and more likely January 2009."

Er vi heldige kan det bli en fin tur til PAE for dere spottere...;)

Dag

Da har jeg også bestemt meg for å bli med. Bestiller billett nå i kveld - dette blir artig! Ser ut til at det blir kombinasjon KL / AS / NW / AF / SK til en pen pris TRD - AMS - SFO - SEA - CDG - CPH - TRD. Har aldri prøvd AF på long haul, så det var fint å få til en slik kombinasjon!

:USA VC-10

Heisann!

Er vi heldige kan det bli en fin tur til PAE for dere spottere...;)

Dag

Du skal da være med du også? ;)

Vi prøver igjen med mottoet 'Klapp en Dreamliner', så får vi se om vi har mer lykke med oss denne gangen.

Skal ikke klappe denne gang. Vi skal sparke i dekkene på denne også :old :D

Bare 21-årsgrense. Det trenger vi pga de sosiale aktivitetene.

Back