Scanair-julebord i Seattle

Re: Seattle - 2009 (non stick/teflon)

Da har jeg god klaring ;) Skal se litt på det. Virket veldig spennende.

Harstadvaeringer er selvsagt velkommen til US and A ;-)

Det e bra ;) Fant billett til litt over 7000 fra EVE t/r. gitt for pengene.

Billett booket! SVG-FRA-DEN-SEA-PDX-FRA-SVG. Utreise 20/1 og retur 27-28/1

Søkte på wideroe.no på flight SVG-SEA og fikk opp ruten SVG-CPH-SEA-CPH-SVG med SK til kr 6171, inkl betalingsgebyr, som billigste alternativ.

Gikk deretter inn på avansert søk og søkte på samme strekk med LH som ønsket flyselskap. Fikk opp flyruten SVG-FRA-SEA-FRA-SVG med mellomlanding i IAD begge veier. Pris: 7388kr inkl bestillingsgebyr. Valgte da basert på pris.

Valgte så å basere på tidsplan og søke igjen med LH som flyselskap, og fikk opp SVG-FRA-PDX-SEA-PDX-FRA-SVG som første valg. Den koster kun 6007kr inkl bestillingsgebyr.

Greit nok at WIAS er eid av Widerøe/Sas, men at man ikke får opp det som er billigst, når man søker etter det billigste, er litt for dumt. Og at man heller ikke får det opp på avansert søk, etter pris, er like dumt.

Hei!

Jeg følger tråden og får se på mulighetene seinere på året :)

Du har ikke mere ferie Fredrik, du skal jobbe for meg på OPS du! ;)

Fredrik: Om du stikker nedom jobben min en ukes tid før, så skal jeg få deg avgårde uten at Thomas merker noe :D

Bør man være hardbarka spotter for dette her eller holder det med en lidenskapelig flyinteresse under oppseiling??

Ja, da tror jeg at jeg melder meg på nå, med forbehold om at jeg kommer meg over! (og det tror jeg skal gå fint)

Vi trenger bekreftet påmeldelse minst en uke i forveien. Ellers kommer du ikke inn på fabrikkanlegget til Boeing.

Ja. tenkte mer på et par måneder i forveien jeg da, når jeg får bekreftet fri..!:) Men regn med meg! er bare små ting som skal på plass og skal mye til for at det ikke blir noe.

Flytur bestilt! Noen dager ekstra på meg, så tar hele uka:):USA

Det er bra :) Fast plass da eller R1 kanskje?

Har du tatt deg en titt på SEA forumet du skal ha tilgang til?

Nei, noe slikt forum har jeg ikke sett? kommer vel..

EDIT: det har jeg visst allikevel.

Last edited:

Ser ut som planlegging av andre aktiviteter over there går i boks, så da er jeg med på det aller meste av faglige og sosiale aktiviteter i SEA i januar 2009 :USA

Og da var billett bekreftet og leverandøren er BA, må jo fly Boeing når man skal til Boeing og denne gangen skal BAs 777 testes. Forrige tur var det 767 og 747 så da er jeg ajour med BAs long-haul-test etter dette.

EDIT: Det blir en "Ski og Fly"-tur, mulig plass til flere deltagere på "pre-flight-opplegget" også

Last edited:
Back