Scanair-julebord i Seattle

No-go, videre flight til SVG er kl 1040 den 28/1. Ellers så må jeg vente til sent på kvelden.

R-klasse hos SK frister ikke, da de kun har PTV. Dessuten er det vel lettere å fly til FRA da jeg allerede har plass på LH3160 til SVG.

BTW: UA DEN-SEA og event. SEA-ORD er buy on board, ikke sant? Selv om man kommer fra en IC flight.

Alt innenriks USA er BOB

Vel, skal du rekke den tidlige flighten FRA-SVG, maa du selvsagt opp om morran uansett hvordan du ser paa det.

Dersom planen er aa dra via ORD, maa du jo selvsagt fly UA til ORD som tar 3-4 timer uten PTV ombord

Det er god plass paa foelgende routing, who cares om du ikke kan starte/stoppe PTVen bak hos SAS? Du kan jo ogsaa oppgradere SEA-CPH med poeng (10K poeng til Economy Extra) og faa AVOD og bedre sete?

Flight 1 of 2:
Flight SAS Scandinavian Airlines 938
From Seattle/Tacoma WA US (SEA) Terminal
Departure Time 1845
To Copenhagen DK (CPH) Terminal 3
Arrival Time 1325
Duration 9h40m
Meal HB
Aircraft Type 343

Flight 2 of 2:
Flight SAS Scandinavian Airlines 1872
From Copenhagen DK (CPH) Terminal 3
Departure Time 1410
To Stavanger NO (SVG) Terminal
Arrival Time 1525
Duration 1h15m
Meal O
Aircraft Type 146

Sier som Tommy: Om man kan starte eller stoppe filmen betyer vel ikke så voldsomt mye? Ikke for meg, hvertfall.. Nå vet ikke jeg hvordan belegget er hos LH på f.eks. ORD-FRA, men om belegget til SK blir noe ala det det var i fjor, er det også grei sjanse for å få et ledig sete ved siden av seg.. Mistenker at en rute som ORD-FRA forholdsvis full i forhold..

Tror jeg velger å bytte reisedag og satser på PDX. Ch. 9 får jeg uansett på DEN-SEA (hvis ikke fyren i venstresetet har slått den av).

Det er vel også det økonomisk beste valget også, $132 + taxes mindre å betale til Sheraton.

Samler ikke på EB poeng, så jeg kan ikke oppgradere til E+.

Når det kommer til PTV/AVOD, så pleier jeg ikke å få sove mer enn max 2t på fly, normalt 1t. Så da er det greit å ha noe å fordrive tiden med, og pcen min varer ikke lengre enn 25min uten navlestreng (2,5 år gammel). Dessuten så vil jeg ihvertfall ha ett lite valg på hva man kan se på disse skjermene.

..så vil jeg ihvertfall ha ett lite valg på hva man kan se på disse skjermene.

Du kan fortsatt velge hva du vil se hos SAS.. Alle filmer går på hver sin "kanal, og går om og om igjen i en loop.. Funker fint..

Aha.....det var jeg ikke klar over

For aa forklare naermere: Du har akkurat samme tilbudet som AVOD foran gardinene, du kan bare ikke starte og stoppe filmene slik du vil selv, de gaar i loop i motsetning til foran der du har disse ekstra funksjonene. Men du har i boetter og spann med kanaler/filmer ogsaa bak.

LH har tilbud til OSL-SEA en kort periode - plasser tilgjengelig i julebordperioden for ca 5300 kr.

Bookes i S-klasse, Purchase by: 25.11.2008

S-klasse sa du?? Hos SAS er det en Økonomi Extra-klasse, med 150% opptjening. Får man 150% på EB-kortet om man booker den der hos LH da?

LH har tilbud til OSL-SEA en kort periode - plasser tilgjengelig i julebordperioden for ca 5300 kr.

Bookes i S-klasse, Purchase by: 25.11.2008

OBS! Om man søker på torsdagen som avreisedato fra OSL, så får man automatisk ca. et døgns connection i FRA, da LH ikke flyr direkte på torsdager.. Synes ikke så gost når man søker, annet enn at det står at man får noen-og-tredve timers reisetid...

Man må altså reise fra OSL på onsdagen for å benytte seg av denne.. Alternativet på torsdagen, er via FRA og PDX, men da til en drøy tusenlapp mer..

Yepp - LH flyr ikke til SEA hver dag. Men for enkelte er vel et døgn i FRA en julegave på etterskudd.

Yepp - LH flyr ikke til SEA hver dag. Men for enkelte er vel et døgn i FRA en julegave på etterskudd.

Problemet da, blir vel at man ikke ankommer SEA før på fredag ettermiddag, og mest sannsynlig går glipp av hele Boeing-besøket.. Altså, man bør ankomme SEA senest torsdag (klok av skade, snakker av erfaring, etc. etc.), og da må man reise på onsdag om man skal fly LH til den prisen... (og da kommer man også fram på onsdag..)

Snublet over ett svært hyggelig tilbud fra KL, så da melder jeg meg på også. Flyr KL/NW over torsdag 22. (ankomst 14.30), og AF hjem igjen på søndag. Dette fikk jeg til den hyggelige prisen av 4600,-

Snublet over ett svært hyggelig tilbud fra KL, så da melder jeg meg på også. Flyr KL/NW over torsdag 22. (ankomst 14.30), og AF hjem igjen på søndag. Dette fikk jeg til den hyggelige prisen av 4600,-
Ser på wideroe.no at det finnes ca 60 ulike kombinasjoner på strekningen OSL-SEA mellom ca 4600 og 5400 på disse datoene, med kombinasjoner av KL, AF, NW samt LH om det er noen som foretrekker Star.

Med så gode tilbud "tett oppunder avreise" som det er for SEA så er det vel sannsynlig at bussen ikke er helt full der bak så du kan strekke på armer eller bein.

Her var det stille gitt. I dag er det bare 1 månde igjen.:USA:cheers:

Nei, det meste av diskusjon rndt dette foregår i et eget underforum.

Ser av signaturen din at du er i SEA den helgen, så der skulle strengt tatt du hatt adgang og.. Sendte en PM til Gustavf, så får du tilgang dit etterhvert...

Back