Scanair Forum blir Flyprat

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
De som melder seg inn vil bli kontaktet med betalingsdetaljer så fort vi har bankkonto på plass. Kassereren er for tida i USA og DOer i seg en del alkohol, så det tar noen dager før det er på plass.

Foreløpig er det ca 15 som har meldt seg inn, men vi trenger nok et sted rund 30-50 medlemmer for å sikre langvarig drift.

Forstår at gammelt innhold blir med videre, hvis ikke må jeg får sikret TripReportene mine som jeg også bruker som privat minnebok. :)

Alt innhold blir med til ny eier
. Det var en av forutsetningene for å gjøre dette. CK ønsker jo ikke å "legge ned", men å jage tenåringen ut av huset (med alt pikkpakket). Innholdet er alt for verdifullt til at man skal kaste det.

Vi har også noe ideer for enda bedre å konservere innholdet her, for det er mye flyhistorie både i TRer og andre tråder som fortjener å bli bevart for ettertiden. Dette var en motiverende faktor for meg når jeg ble spurt om jeg (i hui og hast) ville stable en forening på beina. Med en forening er det heller ingen private eller kommersielle aktører som "eier" innholdet.

Vil våre forumprofiler også bli flyttet over (aner ikke om det går) eller lager vi nye profiler for det nye forumet?

Da var man innmeldt på Flyprat :)
Takk for flott innsats og at du i det hele tatt startet opp Scanair CK
Lykke til i ny jobb :)

Da var man innmeldt på Flyprat :)
Takk for flott innsats og at du i det hele tatt startet opp Scanair CK
Lykke til i ny jobb :)

Innmeldt. Dere kan uansett sende meg giro til tross for at jeg bor i utlandet, man har jo norsk konto fortsatt. Takk for all innsats CK, det er spennende å følge med på dette forum. Lykke til i ny jobb.

Last edited:
Du har virkelig bidratt meget bra CK ( sammen med de andre som har holdt liv i systemene), og uten ditt engasjement hadde nok ikke dette forumet vært hva det er i dag.
Lykke til videre, og vi kommer nok til å ha en tett kontakt framover både her og der ;-)

Innmeldt. Dere kan uansett sende meg giro til tross for at jeg bor i utlandet, man har jo norsk konto fortsatt. Takk for all innsats CK, det er spennende å følge med på dette forum. Lykke til i ny jobb.

Vi får sannsynligvis opp en kredittkortløsning bare "onkel skrue" kommer seg hjem igjen. ;)

Som en som har vært med siden den spede begynnelse. vil jeg bare slutte meg til dette. Scanair-forumet er etter hvert blitt et begrep, og med Flyprat håper vi å sikre legendestatusen. :p

Men det kommer selvfølgelig først og fremst an på dere glade brukere! Det er jo dere som ER forumet. La oss alle ta steget fremover sammen og glede oss over nye og spennende tider i nordisk luftfart!

Takk for innsatsen din Christian og for å ha "vekket" flynerden i meg!

Traff forøvrig faren din på bussen i dag og skal hilse fra han;).

Tusen takk for et flott fly-forum Christian! Scanair er et forum jeg har blitt ganske aktiv i. Lykke til videre :)

Takk for innstatsen CK!

Som en som var med fra den spede begynnelse så har det brakt meg i kontakt med andre flyinteresserte på en måte som vi ikke kunne drømme om før.

Vi fortsetter med det "nye" formuet og håper det går bra!

Takk for innsatsen CK, og takk for å ha skapt dette samlingsstedet for oss skandinaviske flyentusiaster.

Så ser vi med spenning frem til flyttingen :)

*bøyer meg i støvet for CK*

Lykke til med ny og spennende jobb, det er en viktig jobb du skal til med!

Hei.

betaling? hm altså idag er scanair.no gratis sted å være med i forum diskutsjon om fly og sånt. Men nå ska scanair blir til flyprat.no. Betyr det at da må alle som vil være med på forum, må betale det ? eller er det frivillig å betale mens man vil fortsette å være aktiv i forumet ? eg bare lure på det, og vil ha det riktig klarhet i det.. :)

Back