Originally posted by Cloudius
Originally posted by ENGM RAMP
Vel, jeg har vel aldri nevnt noen kloring som hund og katt..... :naughty:
Men som jeg nevnte om hendelser på crewrom så var dette fra gamle kjente som VAR der. Jeg sa intet om at det er dagligdags...
:laola
Når et rykte går gjennom flere ledd vil ett av dem plutselig ha vært "tilstede".
Kan bekrefte at nevnte rykte gikk en kort stund, men ledelsen undersøkte saken og kunne ikke finne noen indikasjoner eller bevis på at det faktisk hadde skjedd. Jeg foreslår derfor at man lar dette ligge før ryktet utvikler seg til "masseslagsmål".
Har registrert interessen for forholdet mellom SK og BU crew, men jeg synes selv saken er så omfattende og kompleks at jeg foreløpig ikke har noen forhåpning om at det er mulig å gi et forståelig bilde av det for "utenforstående". Ex-Linjeflyg og ex-Commuter er til en viss grad også involvert.
Det jeg imidlertid synes er trist er innlegg som det FBU4EVER serverer. Hvem som fikk ja/nei på hvilket tidspunkt i hvilket selskap er helt uinteressant og sporer bare av debatten om de virkelige problemene. RolfL påpeker noen veldig viktige punkter i så henseende.
Det finnes en del "enkle" løsninger her som f.eks. å la alle søke jobben på nytt. Vel, det lar seg nok ikke gjøre hverken juridisk, moralsk eller praktisk.
Til dere som flyr og håper på jobb i gamlelandet: Også dere har vært ganske krasse i kritikken av interne forhold. Kansje forståelig ettersom dere ikke har kjennskap til rådende forhold. Jeg garanterer imidlertid at dere ikke kommer til å være like bombastiske den dagen dere selv sitter i den stolen dere helst vil ha (hvor nå enn det måtte være).
Til slutt: VELDIG få er "bortskjemte drittunger". Man har bare forskjellige ståsted og agerer ut i fra det. De fleste er redd for egne jobber og betingelser.