Originally posted by LN-RKF
Originally posted by EB
Helt bakerst skal være et minimalt tilbud - både i antall seter og i tilbud.
m.a.o et nytt "Braathens Back"?![]()
Jepp, intet annet. Og vi husker jo hvor populært DET var!
Originally posted by LN-RKF
Originally posted by EB
Helt bakerst skal være et minimalt tilbud - både i antall seter og i tilbud.
m.a.o et nytt "Braathens Back"?![]()
Originally posted by Tommy777
Jeg snakket med Kerstin Hassel i dag og har lunsj med Geir i morgen. Det kommer store endringer i EB programmet i mai.... Det som er helt sikkert er at det IKKE kommer til å fortsette med 25% hele veien. De vurderer flere modeller, kan ende opp med 100% på alt bortsett fra T og L der det blir 0% og det kan ende opp med 100% på 2-3 flere klasser og 50% på resten, likt LH
Originally posted by EB
Nå blir det kun bakerste del av SAS flyene som blir Back og hele flyet til DY, NB, FR & Co...
Originally posted by EB
Vil nok tro at det blir skille mellom antall bonuspoeng mellom de tre/to klassene...
Originally posted by LCH
Originally posted by EB
Vil nok tro at det blir skille mellom antall bonuspoeng mellom de tre/to klassene...
Ja, det er ihvertfall det jeg prøver å si at det bør bli!![]()
Jeg snakket med Kerstin Hassel i dag og har lunsj med Geir i morgen. Det kommer store endringer i EB programmet i mai.... Det som er helt sikkert er at det IKKE kommer til å fortsette med 25% hele veien. De vurderer flere modeller, kan ende opp med 100% på alt bortsett fra T og L der det blir 0% og det kan ende opp med 100% på 2-3 flere klasser og 50% på resten, likt LH
Originally posted by paer
Hur gick lunchen? Hade de några spännande nyheter? Eller vet vi här mer än de själva kanske?![]()
Originally posted by paer
Hur gick lunchen? Hade de några spännande nyheter? Eller vet vi här mer än de själva kanske?![]()
Dårlige nyheter: garantert bonusplass ved bestilling 3 måneder på forhånd for EBG ble
slashet fra lista i går...
Eller mangel på strategi?Originally posted by ph-ndr
Litt mer å humre over SAS og strategi her:
http://flyertalk.com/forum/showthread.php?t=658339
-A