Originally posted by Tommy777
Jeg snakket med Kerstin Hassel i dag og har lunsj med Geir i morgen. Det kommer store endringer i EB programmet i mai.... Det som er helt sikkert er at det IKKE kommer til å fortsette med 25% hele veien. De vurderer flere modeller, kan ende opp med 100% på alt bortsett fra T og L der det blir 0% og det kan ende opp med 100% på 2-3 flere klasser og 50% på resten, likt LH
Alle dissse endringene gjør dette til en stor dag for SAS, mange smarte trekk her. Tok et par pils med en kompis som er innkjøpsansvarlig for et stort datafirma. De flyr sinnsykt mye OSL-ARN. Han syntes det sugde at de betalte såpass mye for TPC til og fra ARN og de fikk ingenting service igjen for pengene. Han var på vei å skippe hele SAS. Etter dagens trekk, blir SAS avtalen fornyet.
Det å tilby 2 klasser med Economy Extra foran er et meget bra trekk dersom prisene blir ok.
SAS gir bedre service i M på innenriks, de gir nye perks for EBG for å vinne lojaliteten tilbake (det med måltid voucherne for EBG var faktisk min ide) og de tilbyr bedre service og billigere priser for folk som reiser i jobben.
Vi har jo sett en rekke, positive endringer hele veien den siste tiden. Dette er kun begynnelsen.
Hadde jeg vært BA og spesielt DY, hadde jeg virkelig svettet litt...