SAS - Web Shop

X-BU

ScanFlyer Blue
VELKOMMEN TIL SAS WEB SHOP

SAS helt nye butikk på nettet som gjør din shopping enkel og behagelig. Velg blandt kvalitetsprodukter, skandinavisk design og utvalgte gaver til deg selv, en forretningsforbindelse eller din familie

LINK: SAS WEB SHOP

Laes det en gaang till :naughty:

Det faar skyllas paa att det aer maandag morgon :up:

Fint av SAS.. Kommer det kanske en Svensk variant snart ocksaa?

Originally posted by Savipix

... Det er vel bare det trenden en del av oss er littlei vil jeg tro....

Enkelte legger all sin sjel i å finne noe nagativt om SAS ,og da blir det gjerne slik ......

Det fører da lett til at man ikke gidder prioritere forumet, og forsøk på å komme med litt informasjon fra insiden, og facts innspill hvor det er etterspurt.

/G

Originally posted by P.A. VIKING

Enkelte legger all sin sjel i å finne noe nagativt om SAS ,og da blir det gjerne slik ......

Det fører da lett til at man ikke gidder prioritere forumet, og forsøk på å komme med litt informasjon fra insiden, og facts innspill hvor det er etterspurt.

/G

Ok, jeg beklager.

Så nå at verdien på 410 gjaldt vesken i skinn.

Og jeg vil få understreke at jeg ikke er ute etter å finne noe negativt om SAS.
Grunnen til at jeg nevnte dette, var at det så ut som en morsom liten trykkfeil..
Men, jeg beklager hvis noen oppfattet det feil.

Og hva min mening om SAS angår, valgte jeg SAS fremfor Norwegian da jeg fløy til Værnes forrige helg, og kommer til å gjøre det samme på en Bergenstur som planlegges om 3 uker. Jeg har med andre ord, inggenting i mot SAS.

Ha en ellers god mandag.

veldig bra - det har vært litt problemer med prisene - før helgen var alle prisene NULL! Siden skal finnes på dansk, svensk og finsk - og det kommer MANGE flere spennende produkter også. Stay tuned!

Meget smart måte å løse dette på, ved å sette hele webshoppen til en ekstern aktør. På dette viset vil ikke SAS ha noen som helst risiko eller ekstra arbeide med dette!

Originally posted by CK
og når kommer Widerøe-shoppen??
Jobbes med saken, men dette har blitt nedprioritert pga liten inntjeningspotensiale sett opp mot den jobb det innebærer å drifte i egen regi. Vi ser på en tilsvarende løsning som SAS har valgt.

Endelig selger SK flymodeller slik som de fleste andre større flyselskap!! På tide!
Det får vi håpe WF også gjør når de setter i gang:cheers:

Originally posted by CK
- det har vært litt problemer med prisene -

...og det er det tydeligvis fortsatt! Veiledende pris på en Tivoli Model One har da vel alltid vært 1295,- i Norge, ikke 1850,- som SAS hevder! :naughty: (De tar også 1295,- for den) Mistenker at SAS ikke helt har sett forskjellen på Model One og Model One Premium. PAL har da vel heller aldri kostet 1990,- noe sted, men her er ihvertfall prisen til SAS lavere enn jeg har sett andre steder.

Songbook og YES har jeg faktisk aldri sett i Norge før, så her er muligens SAS først ute.

Positivt at man endelig kan få tak i SAS-modeller uten å måtte kjenne noen i systemet!

Endeligt en shop hvor man kan købe flymodellerne...

Men hvor er det typisk SAS at lave en side der ikke virker på Macintosh. Det er ikke muligt at bestille med hverken Safari eller Firefox til mac...

Desuden er det kun nogle få flymodeller der er tilgængeligt i den danske shop, så man er nødttil at betale international shipping for at købe f.eks. MD-90 m.fl.

Helt enig i at det er et godt tiltag SAS har lavet, men igen er det ikke genneført... Synes ofte man oplever "halve" løsninger når det gælder websites fra SAS...:(

Utan att ta ställning för eller mot SAS web shop: finns det verkligen någon som köper kapitalvaror exempelvis kameror och/eller annan elektronik utan att undersöka pris i andra affärer ? Och utan att själv ha en aning om vad man köper ? Är det verkligen billigt ? Såg som exempel att Konica Minolta Dimage X1 kostar 3313 NOK (=3821 SEK) , vanligt pris i Sverige är 3495 SEK alltså drygt 300 kr dyrare på web shop.

Har dårlig erfaring med priser som "butikkpris" etc som bla tax-free-butikker bruker...og som vanligvis er langt høyere enn reelle priser i butikkene.
SAS web shop er vel som mange andre shoper ikke noe unntak i så måte...dessverre.

/G

Takk, takk og igjen takk....trodde det var meg det var noe galt med som ogsaa foelte det P.A.Viking utrykker....godt aa vite at en ikke er alene......

Eneste jeg syns mangler er noen flere logoprodukter fra SAS...

Men flott at du endelig kan bestille modeller fra SAS. :) 2 stykker bestillt, får vi se hvor fort de leverer.

Originally posted by dc-8-63

/G

Takk, takk og igjen takk....trodde det var meg det var noe galt med som ogsaa foelte det P.A.Viking utrykker....godt aa vite at en ikke er alene......

Nu tycker inte jag det ser ut som om det verkar vara SASkritik utan enbart en mindre felläsning.

Men nu fortsätter vi att diskutera ris och ros med webbutiken och inte SAS generellt.

Topp! Så reklame for dette i Scanorama på vei hjem fra LIS i ettermiddag!

Vilken är SAS avsikt med att kränga grejer på Internet? Ska det ses som ett komplement till detaljhandelverksamheten på flygplatserna? I annat fall kan jag inte riktigt se poängen med att SAS ska ha en webbutik när det redan finns x antal andra med samma koncept som troligtvis gör det lika bra eller bättre.

Gissar att SAS Web Shops försäljning kommer vara blygsam.

Back