SAS - Web Shop

Det er vel ikke SAS som drifter denne butikken - men et selsakp som gjør dette for flere andre aktører også...

En fin 'forlenget arm' av Sales on board. Det er jo ofte man er ute og reiser og ser ting i katalogen som enten er utsolgt eller ikke er tilgjengelig paa ruten man flyr. Et fint tilbud til kunden og kanskje litt ekstra inntekt for SAS. Litt barnesykdommer i begynnelsen maa man da kunne leve med, selv om SAS ikke har det beste track record online ..
Men med Wideroe paa laget, er det haap!!! Og hvorfor ikke bake en WF-shop inn i SAS-shoppen? De er jo i samme gruppe og kan sikkert drifte begge shoppene billigere under samme tak?

Og denne er toeff!

pilottrojabarn_stor.jpg

Det er vel ikke SAS sin record med on-line som er viktig - men selskapet Crosssroads som teller?

Det fine med en slik løsning er at risikoen for SAS er svært liten. Om det går bra og salget tar av vil det bidra positivt da jeg regner med at de har en viss provisjon av salget.Om det nå skulle gå dårlig og salget ikke tar av, så vil jeg tro at mesteparten av risiko ligger hos Crossroads. SAS slipper i alle fall å bygge opp en egen organisasjon med folk og logistikk uansett hvilken retning dette tar. Smart trekk for en gang skyld :D

Originally posted by CK
og i november kan man kjøpe retrobags som denne:

retroltoky_stor.jpg

Wohoo! Håper det ikke tar helt av, så det blir mulig å se forskjell på entuasiast og trend-slave :)

Heftig bag...:up: :up: Men t-skjorten skulle jeg gjerne hatt i størrelse L eller XL!!!

Hei,

Noen som vet om de skal selge fly modeller med de gamle fargene, tenker på dragehode og sildesalaten?

Hilsen et nytt medlem:hi2

Velkommen...og grattis megd et meget bra nick. Min første flytur var med en DC-9-21... Id`een om å selg emodeller med eldre design var meget bra - send de en mail!!!

Spoers om ikke markedet blir litt smalt for aa lage opp nye, men kanskje det finnes noen gamle lagerrom med 'utgaatte' artikler? En innsider burde kanskje kunne snoke litt rundt?

Men hvis SAS hadde hermet ettter nye USAirways så kunne vi fått slike modeller...

Jo takk for det, skulle det være så smalt marked for de gamle fargene til sas? Jeg er vokst opp med de fagrene og savner i grunnen en slik modell. Greit at jeg er lidenskapelig fly interesert men skulle tru det var flere med meg i skandinavia som vokste opp i de årene med fly interesse. Vet at sas hadde metall modeller i de gamle fargene, men takk for tipset. Jeg skal sende de en mail og spørre de.

Trro den går ganske bra... Men det er jo den samme butikken/beholdningen (med unntak av egne SAS produkter) som mange andre selskaper benytter. Eurocard for eksempel bruker samme nettbutikk for sine kunder...

Back