Mail og hilsner fra SAS - Samletråd

Re: Epost fra SAS 29/9

Jeg har ikke fått den. Er det påmeldingslink?

Kampanjen er visst targeted når jeg leser the Ts and Cs

• Signup between September 30 – October 20, 2014
  • Travel October 21, 2014 – January 31, 2015
  • Valid on each flight in SAS Go except in X-class (award) on SAS operated flights
  • You can fly multiple times
  • Extra points do not influence your SAS EuroBonus membership status
  • Campaign points will be on your account no later than 10 days after travel
  • Campaign is personal and valid for members between 18 - 25 years
  • EuroBonus general conditions apply

Kampanjen er visst targeted når jeg leser the Ts and Cs

• Signup between September 30 – October 20, 2014
  • Travel October 21, 2014 – January 31, 2015
  • Valid on each flight in SAS Go except in X-class (award) on SAS operated flights
  • You can fly multiple times
  • Extra points do not influence your SAS EuroBonus membership status
  • Campaign points will be on your account no later than 10 days after travel
  • Campaign is personal and valid for members between 18 - 25 years
  • EuroBonus general conditions apply
Er hardt å bli gammel. ;) Men er linken personlig eller en av de vanlige med en kampanjekode og "tast inn EB-nr"? Vi snakker tross alt SAS IT, skader ikke å prøve seg.

Er hardt å bli gammel. ;) Men er linken personlig eller en av de vanlige med en kampanjekode og "tast inn EB-nr"? Vi snakker tross alt SAS IT, skader ikke å prøve seg.

Taste inn EB-nr.

Bestiller du en høst- eller vinterreise nå, kan du tjene dobbelt opp med EuroBonus-poeng til nye reiser! Tilbudet gjelder når du reiser mellom 21. oktober 2014 og 31. januar 2015 til Helsingfors, Aberdeen, Hamburg, Vilnius og Barcelona. Start med å melde deg på via linken under og bestill reisen senest 20. oktober.

Re: Targeted E-post fra SAS 29/9 med tilbud

Igjen så får jeg ikke et slik tilbud på mail...

The campaign is personal and valid for EuroBonus members between 18 - 25 years.

Du er nok for gammel, slik som mange av oss andre ;)

The campaign is personal and valid for EuroBonus members between 18 - 25 years.

Du er nok for gammel, slik som mange av oss andre ;)

Funka fint dette

YOU ARE NOW SIGNED UP FOR THIS CAMPAIGN. SEE YOU ONBOARD SOON!
Always quote your membership number when you book your flights and at check-in. Remember, fly with on follwing routings from October 21 all the way until January 31, 2014.

Litt synd at jeg er 29 da, så sikkert bare en glitch :P

Jeg fikk og et brev, men kynikeren i meg oversatte brevet:

Hei!
Jeg skriver disse linjene til deg, fordi du har vært så lojal mot SAS og dermed fortjent den høye medlemsstatusen du har i EuroBonus.

Hei

Takk for at du sender oss så mye penger.

Det er ingen hemmelighet at SAS har vært gjennom noen tøffe år. Det er vi langt fra alene om i flybransjen. Mange flyselskaper har til og med blitt borte de siste årene. Men gjennom hardt arbeid, forsakelser, nytenkning og framfor alt en stor gruppe lojale passasjerer, er SAS fortsatt i markedet – full av tro på framtiden.

Vi holder på å gå konkurs og håper at du vil sende oss mer penger.

Det er faktisk ikke bare et onde å ta seg gjennom en slik tung prosess som SAS har, de siste årene. Det har tvunget oss til å snu hver stein, fått oss til å sette spørsmålstegn ved alle gamle sannheter og tvunget oss til å tenke nytt.

Da vi hadde gravd oss ned til selve kjernen i virksomheten vår og søkt etter sjelen i selskapet, fant vi noen grunnleggende verdier – som lysten og gleden ved å fly, og at vi ser mennesker som setter pris på det at alt fungerer. Enkelt og selvsagt. Uansett om det er vi som jobber i SAS eller passasjerene våre, så er dette vår felles plattform.

Vi ante ikke hva vi drev med før, men nå har vi kommet frem til at vi driver i luftfartsindustrien.

Det som skiller deg og oss, er at du kan velge hvem du vil fly med. Derfor har vi bestemt oss for at én ting er viktigere enn alt annet for SAS: Hver reise du tar med oss, skal gjøre dagen din litt bedre.

Vi vet at vi må gjøre noe...

Vi er i full gang med å utvikle en av våre viktigste ressurser, EuroBonus-programmet vårt, til å gi deg enda flere fordeler enn til nå. Lojalitet handler som du vet, ikke bare om økonomiske fordeler, selv om bonusreiser og oppgraderinger alltid vil være sentralt i EuroBonus. Men like viktige er alle de små serviceforbedringene og fordelene du får hos oss og våre samarbeidspartnere – produkter som vi bare kommer til å tilby de mest lojale passasjerene våre.

...men, vi vet ikke hva.

Så hold øyne og ører åpne. Vi kommer fortsatt til å gjøre alt vi kan for å leve opp til forventningene dine på hver eneste flyreise. Fra januar oppgraderer vi dessuten innredningen på alle langdistanseflyene våre, vi åpner flere nye ruter og forbedrer tidtabellene. Og fra høsten 2015 starter leveransene av helt nye fly.

Vår så snill å fly mer med oss. For å overleve så har vi kjøpt nye fly som bruker mindre drivstoff. Setene våre er nå så slitne at vi har kjøpt inn nye.

Takk for tålmodigheten du har vist SAS de siste årene. Din lojalitet er det mest verdifulle vi har. Det skal vi gjøre alt for å bevise nå og i framtiden.

Takk for pengene. Fortsett med det.

Vennlig hilsen

Rickard Gustafson
CEO SAS

Hilsen

Sjefen

"Thank you!"
Prøvde meg på den Barca-promoen selv om jeg er for gammel jeg også. Hadde allerede bestilt turen - ska gi feedback om hvordan det går ;) Har i utgangspunktet som EBS 10k i Plus på denne turen.

Jeg er jo knappe 22 år og har ikke fått tilbud.. :cry

Æsj, jeg fikk heller ikke. Send meg en mail da SAS! Bare en!

Back