Får de egen ICAO kode? Ser EI-SIB er satt opp som SZS9160 LHR-OSL idag
Hva skjer med SAS Ireland? Se de ikke på flighter til London utover våren... eller er det bare ikke oppgitt mer slik at A320 ut fra Oslo til London betyr at de opereres av SAS Ireland?
Hva skjer med SAS Ireland? Se de ikke på flighter til London utover våren... eller er det bare ikke oppgitt mer slik at A320 ut fra Oslo til London betyr at de opereres av SAS Ireland?
Jeg fløy SAS Ireland mellom OSL og LHR for noen uker siden. Jeg var overrasket over at crewet gjorde et så stort nummer ut av at det var "SAS Ireland" som fløy og ikke "SAS". Jeg trodde kanskje ledelsen ville tone ned denne delen av virksomheten.
Hva slags forskjell skulle det egentlig utgjøre? Hvorfor vil man unngå det? Folk flyr da like mye med Ryanair, Wizzair, Norwegian International - uansett hva det heter og hvilket "rykte" det harDet er vel ca. bare jeg og en promille andre mennesker som bryr seg, og jeg har flydd både Ryanair og SAS Irland til tross for sterke meninger...
Fordi SAS sin merkevare er bygget på at selskapet er skandinavisk, og det at det er engelsktalende crew som profilerer seg som SAS Ireland svekker merkevaren.
Jet har også oppfattet det som litt «motstridende « å kjøpe billetter på Sas Norge sine hjemmesider, også opplevd at crewet / flyvertinnene bare snakker engelsk. Det er ikke alle i Norge som snakker engelsk og som bestiller med Sas for å kunne kommunisere med flypersonalet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.