Trodde ikke dagligvare butikker tok kredittkort fordi det i Norge ikke er lov til å kjøpe alkohol på kreditt?
Her er det noe jeg ikke har fått med meg!
Det gikk iallefall fint å kjøpe øl med Amazon.com VISA på ølmonopolet i sted ...
Trodde ikke dagligvare butikker tok kredittkort fordi det i Norge ikke er lov til å kjøpe alkohol på kreditt?
Her er det noe jeg ikke har fått med meg!
Det har rett og slett med at Rimi og Rema er at de overhodet ikke tar utenlandske kredittkort, inkludert svenske og danske. Helt paa trynet spoer du meg. I USA er man helt bakpaa naar det gjelder teknologi, men der man tar kort tar man alle typer kort uansett hvilket land man har kort / konto i
Men i Norge er det da en forskrift om at man ikke skal kunne kjøpe alkohol på kreditt?
Fra neste år er faktisk banaxept løsningen ulovlig - så se opp for mange flere butikker som aksepterer MasterCard, Visa og Diners Club..
Virker som den er borte. For nå tar polet MC osv...Men i Norge er det da en forskrift om at man ikke skal kunne kjøpe alkohol på kreditt?
Fra neste år er faktisk banaxept løsningen ulovlig - så se opp for mange flere butikker som aksepterer MasterCard, Visa og Diners Club..