SAS tilbudstråd 2019 -> (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)

Det er helt berettiget - alle vi på flyprat vet at dette er en innbydelse til de pengesterke og gærne - og vi vet alle at de finnes under nøyaktig oss. Det er umusikalsk og særdeles upassende nå med Milton som raser. Kleint. Når de prøver så å være grønne med grønne billetter og anna grønnvasking er dette en bom skyhøyt over målskiva. Og det sier jeg, som har deltatt på liknende opplegg før i tida (50k eb poeng når du flyr x innen y).

Re: SAS tilbudstråd 2019 -> (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud)

Det er helt berettiget - alle vi på flyprat vet at dette er en innbydelse til de pengesterke og gærne - og vi vet alle at de finnes under nøyaktig oss. Det er umusikalsk og særdeles upassende nå med Milton som raser. Kleint. Når de prøver så å være grønne med grønne billetter og anna grønnvasking er dette en bom skyhøyt over målskiva. Og det sier jeg, som har deltatt på liknende opplegg før i tida (50k eb poeng når du flyr x innen y).

Men hvis de legger inn et krav om at du også må være "conscious traveler" for å få poengene på konto så må det vel være greit? :D

Men hvis de legger inn et krav om at du også må være "conscious traveler" for å få poengene på konto så må det vel være greit? :D

Server mer pre departure drinks så melder jeg meg som unconscious traveller

Hittil har jo EB medlemmer bare fløyet med 13 totalt, så er ikke lett ta 15 for en….

1fbc5ee6b12d28862c19bfe05d552fb1.jpg

Re: Eurobonus 3.0

Får satse på at de tar turen og kommer slukøret hjem en del fattigere. De har tatt med ITA i regnestykket sitt og de er ikke med på kampanjen :stir

Pussig at ikke ITA er med. I SAS sin oversikt over Skyteam (uavhengig av denne kampanjen) er ikke ITA med heller. Men ITA er da vitterlig medlem i følge Skyteam sin egen side.
Kan det være at SAS rett og slett har glemt å ta med ITA i sin oversikt? Eller er de medlem i Skyteam, men skal av en eller annen grunn ikke ha noe med ITA å gjøre?

ITA forsvinner ut så fort dealen med Lufthansa er i boks.

Noen som har vurdert å ta en tur eller?

Tror kanskje man kan klare å få samlet 15 flystrekninger for ca 50000. Får man 1 million poeng for det skulle det tilsvare 20 poeng pr kr. Til sammenligning får man 13,5 poeng pr trumf-krone og skal man kjøpe poeng direkte av SAS får man 5 poeng pr krone. Arrester meg gjerne om jeg har regnet feil her.

For eksempel vil man ha poeng til 10 t/r USA på business eller 100 t/r innenlands. I tillegg kommer det jo skatter og avgifter til på hver bonusreise.

God deal eller ikke?

Tror kanskje man kan klare å få samlet 15 flystrekninger for ca 50000.

Evt mindre, ser ut som de fleste ikke har lest det med liten skrift
For at flyreisen skal telle, må EuroBonus-poeng tjenes opp på eller brukes til å betale for flyturen

Så kan jo være det lønner seg å bruke noen poeng på noen ville routinger. SkyTeam-søkemotoren er jo villig til å lage mange rare routinger og kombinasjoner. Tror man kan greie 5 selskaper på en t/r Asia fra Norge. SK/AF/KL i Europa så to forskjellige på Longhaul-strekk burde være "enkelt".

Jeg gir det et forsøk! Følg meg gjerne her!

Last edited:

Retro-registrering her har fått utsatt frist til 28/2, så de sliter tydeligvis med teknikken.

https://sassalesinfo.com/news/sas-informs?year=2025#sas-informs-eb-million-points-campaign

We’re sorry, but we're still experiencing technical issues with retroactive flight registration for the EuroBonus Millionaire campaign. Because of this, we're extending the deadline for retroactively submitting eligible flights to 28 February. Remember, you have to register all your eligible flights in order for them to count for the challenge.

Var det mange som fekk fullført?

Iallfall 600-700 stk, og flere inkludert meg som venter på etter registrering. Fleste så langt har vært fra Sør-Korea.

Back