SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Synes ikke tilbudet var så ille, hvert fall ikke i Europa. Booket en langhelg (fre - man) til Praha for 15.000 x 2 for madam og meg i Go. Skulle vi betalt for denne reisen hadde prisen blitt kr 6.686,-. Skattene på bonusturen var totalt på litt over kr 800,-.

Fant både t/r BGO-OSL til 5.000 + 238 i GO, samt en Europatur for 25.000 + 460 i GO/PLUS. Finfint, spør du meg!

Moskva via Tallin t/r her for 15000 + 382kr, og så får vi se om der blir noe av når det nærmer seg.

Er EBG. Fikk varsel lørdag at jeg måtte følge med i innboksen idag. Fortsatt ikke fått noe mail. :headbang

Eposten tikket inn i innboksen 09:12 her (EBG), men tilbudsprisene lå ute fra midnatt.

Fant både t/r BGO-OSL til 5.000 + 238 i GO, samt en Europatur for 25.000 + 460 i GO/PLUS. Finfint, spør du meg!

Sjeket du begge veier i Plus? Jeg får nemlig opp t/r plus for 25K og ikke 30K som stod i mailen ;)

Blæh. Skulle ha bestillt i natt då gutungen helt oss våkne likevel. No er jo bestillingssidene til sas ute av drift :(. Håpar det kviknar til ila dagen!

Sjeket du begge veier i Plus? Jeg får nemlig opp t/r plus for 25K og ikke 30K som stod i mailen ;)

Iiiiiiiiiiik! Takk for tipset. Skal sjekke så snart SAS får opp "medlemsdatabasen" sin igjen.

Skjønner ikke poenget med å sende tilbud "spesielt for EBG/EBD" når man likevel ikke kan bestille noe som helst :-( lei av alle SAS-feilene med hjemmesiden og booking :-(

Har erfaringer med at både sas.dk og sas.se fungerer mye bedre enn når sas.no krasjer.
(Selv om det kanskje ikke har noen logisk forklaring mtp. server etc...)

Hva er poenget med å fly bonustur i Europa i Plus over Go?

Ledig midtsete er det mindre sannsynlighet for i Plus og da er det eneste som er igjen en rull og en(?) drikke for 7000 poeng? Man kjøper det for mindre poeng rett fra trillevogna.

Last edited:

Ledig midtsete er det mindre sannsynlighet for i Plus og da er det eneste som er igjen en rull og en(?) drikke for 7000 poeng?

Helt enig! Med allikevel gratis drikke er det menisløs bruk av poeng..

Ledig midtsete er det mindre sannsynlighet for i Plus og da er det eneste som er igjen en rull og en(?) drikke for 7000 poeng? Man kjøper det for mindre poeng rett fra trillevogna.

For de uten status er jo feks lounge en fordel de får på kjøpet. Samt ekstra bagasje etc.

Var ikke flere bonusbilletter i GO på hjemreisen.. :-) To legs, hvorav det ene kun hadde Plus tilgjengelig

Du snakker om søppelside...... Sas.no suger i bøtter å spann. HELT umulig å bestille EB-billetter der for tiden. Hadde et par turer på blokka i tillegg til en enkelbillett TRD-OSL , men det satte SAS en effektiv stopper for. Lurer på om de kommer til å forlenge tilbudet....? My money is on hardly...:rolleyes:

Ja, det passet dårlig å booke bonusbilletter like før tilbudet går ut, og etter chat/telefonsupport for non-EBG er stengt...

For håpe de vil forlenge tilbudet et par dager.... Småkjipt når man har venta og samla opp bestillingane!

Hvorfor vente til siste slutt da folkens? [emoji12] Fikk inn flere bestillinger uten problemer lørdag [emoji56][emoji6]

Kult å bestille billett når alt som kommer opp er:

FLEXPRICER - Miles er ikke definert for enkelte prispartisjoner. (7068 - 2808)

Nå også med fin grafikk.

Attachments

• sas_eb.png
    sas_eb.png
    348.5 KB · Views: 330
Status
Not open for further replies.
Back