SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Fra 2999:
Fantastiske priser denne helgen! Da har vi kampanjepriser på reiser til USA og Asia. Gjelder reiser til New York, Washington, Chicago, San Francisco, Hongkong, Tokyo, Beijing og Shanghai mellom 3. november 2015-16. mars 2016. Begrenset antall plasser.

Bestill senest søndag 13. september

Targeted? Jeg fikk ikke emailen som EBG, mens fruen fikk som EBS [emoji53][emoji17]

Jeg har heller har fått den på mail...er EBG.

Den står på forsiden på sas.no også

Poengtilbud til LYR, TOS, ALF og BGO til 5000 tur-retur. Må sies å være veldig, veldig bra til LYR.

Book: September 15–21, 2015
Travel: October 12, 2015–May 31, 2016

Disse EB-tilbudene sendes de ut litt random? Mannen er diamantmedlem og ga meg gull-kort. Jeg får stadig tilsendt mail om tilbud, han får aldri noen... ;)

Prøvde en time etter jeg mottok tilbudet på mail i går (ebg), men fant ikke en eneste t/r bonusbillett til LYR i mai, dessverre. Absolutt ingenting i Go og bare et par ledige i Plus, men da kun en vei.

Og idag har SAS Pluss til New York eller Washington til 5999,-

Reiseperiode: november-mai

Fikk også mail med tilbud til EBG, men jeg får beskjed om feil passord. Heia SAS-IT!

Veldig mye bra priser på gjennom VIP-tilbudet, faktisk.

Vi bestilte tur til new York for 2 til 6000.- det var med friends and family men ser ut til å være det samme tilbudet.

Booket Hong Kong til 3150,- på impuls :)

-eggs

Husk SAS Plus-billett til Washington D.C. og New York er priset til 5999 kr. t/r i kveld.

Noen eksempler?

Kjøpte Trondheim - New York t/r til 2837,-. Fine flytider og plenty av mulige datoer.
Registrerte også København - Trondheim (én vei) rundt tusenlappen billigere enn billigste GO-billett en søndag i slutten av november, så det er åpenbart noen fine tilbud her.

TOS-OSL-ARN og retur 750,- pr. vei. Tilgjengelig på alle avganger og uavhengig av pris i vanlig Go - opptil 1000 NOK billigere! Er det noen restriksjoner knyttet til hvem som kan benytte seg av dette tilbudet?

Status
Not open for further replies.
Back