SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Av en eller annen grunn er tilbudet mitt 8 t/r i samme perioden. 60.000 ekstrapoeng.
Edit: Missforsto. 8 t/r gir bare 6.000 poeng. For å få 60.000 må man ha 12t/r

Last edited:

60.000 for 8 t/r her, men jeg er low frequent flyer…
Jeg har OSL-CPH-TXL med SK og TXL-FRA-OSL med LH i denne perioden, men får vel ikke noe uttelling for det i denne sammenheng!?

Min bedre halvdel får 60.000 for 4 tur/retur. Undertegnende fikk, vel, ikke mulighet til å delta. Som vanlig.

9 t/r her for full pott. Tvilsomt at jeg slår til med mindre det kommer et supertilbud innenriks.

8 for min del, så blir uaktuellt. Hadde det vært 4-6 ville jeg vurdert saken.

Jeg har også fått dette tilbudet i posten, og vurderer sterkt å melde meg på 8 t/r som kreves for å få 60.' Ekstra poeng.

Av vilkårene så ser det derimot ut til at Widerøe er inkludert, så da utgår studentbillett til 299,-.
Så da er spørsmålet; hva er den billigste ruten til SAS? Jeg er lokalisert i Bergen, men østlandet er også mulig å benytte for et par dagers intens flygning.

Om jeg har beregnet riktig så får jeg 7,7 poeng per krone om jeg flyr bgo-svg-bgo 8 ganger. Det er basert på standard pris på 1100.- t/r.
Det burde vel være et ganske bra mile run? Eller?

Bra tilbud! Men jeg har vel for mange reiser booket allerede til at SAS sender meg noe sånt ...

Min bedre halvdel får 60.000 for 4 tur/retur. Undertegnende fikk, vel, ikke mulighet til å delta. Som vanlig.

Sikker på at det ikke starter med 6000 for 4 t/r ?

Eg må ha seks turar for 6000. Det kjem eg neppe til å få til denne gangen.

Samme her! Er dette noe som kun noen få personer får? Eller de som er Sølv/ Gull medlemmer fra før?

Jeg har fått og er kun Basic, men 9 t/r for 60K det gidder jeg ikke...
Det som er rart er at det står det er basert på mitt tidligere reisemønster.Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg har vært fryktelig mye ut å reist, derfor syns jeg 5 t/r for 6000 poeng ikke akkurat er noe gulrot.
Nå vet jeg ikke hvordan de tenker, men vil de ha meg til å fly mere med SAS, så mener jeg de burde senket t/r kravene for å få poeng.

Mener nå jeg da..... :)

Jeg har fått og er kun Basic, men 9 t/r for 60K det gidder jeg ikke...
Det som er rart er at det står det er basert på mitt tidligere reisemønster.Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg har vært fryktelig mye ut å reist, derfor syns jeg 5 t/r for 6000 poeng ikke akkurat er noe gulrot.
Nå vet jeg ikke hvordan de tenker, men vil de ha meg til å fly mere med SAS, så mener jeg de burde senket t/r kravene for å få poeng.

Mener nå jeg da..... :)

Er selv bare Basic også. Ja, virker litt idiotisk at de skal kreve 9 t/r for deg når andre som enten har Sølv eller Gull skal få slippe unna med kun 5 eller 6? De reiser jo allerede mye :( Haha. Enig med deg, hvis de vil vi skal reise mer med SAS så kanskje de burde senke kravet litt til de som flyr mindre ofte.

Snakket med SAS på chat (skal kanskje tas med en klype salt alt de sier men). De sa at tilbudet kun gjaldt noen få utvalgte EuroBonus kunder :( Så de av oss som ikke har fått vil nok ikke få noe heller i denne omgang.

Jeg er Basic-kunde, men har 4,5 t/r siden 1. november og fikk tilbudet, så tviler på at det er spesielt eksklusivt.

Basic her og har ikke kreditert noe til EB siden sommeren 2013. Fikk 10 t/r for 60.000 poeng.

Bra tilbud! Men jeg har vel for mange reiser booket allerede til at SAS sender meg noe sånt ...

Jeg har 15 turer booket frem til august med SAS og fikk denne mailen. Dog må jeg ha 12 t/r for å få fullt utbytte og jeg har selvfølgelig også en del turer med SAS en vei og Norwegian andre veien..

Status
Not open for further replies.
Back