SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Halv pris på bonusreiser til ARL, CPH eller HEL for EBS og EBG frem til 10. mars med reise 20/3 - 25/5 i følge Eurobonus Traveler Magazine som dumpet i postkassen i dag.

Halv pris på bonusreiser til ARL, CPH eller HEL for EBS og EBG frem til 10. mars med reise 20/3 - 25/5 i følge Eurobonus Traveler Magazine som dumpet i postkassen i dag.

Ja, jeg hadde en lysende timing ved å kjøpe billetter til hele familien til ARN hos wf.no 25 timer og 8 minutter før jeg fikk somlet meg til å bla igjennom bladet som lå på kjøkkenbenken..:headbang Ja ja.

55% rabatt på bonusreiser til Madrid og Roma. Fra 18000 poeng t/r! Bestill senest 9 mars og reis mellom 23 april og 15 juni. Sjekket priser for en helgetur til Madrid fra Oslo i mai og de var ganske stive. Grei bruk av poeng med andre ord hvis en bare finner ledige bonusbilletter da..

Last edited:

Hvorfor er det aldri salg på SK innenriks på poeng? Hadde vært kjekt og fått brukt noen poeng innenriks også.. :)

Hvorfor er det aldri salg på SK innenriks på poeng? Hadde vært kjekt og fått brukt noen poeng innenriks også.. :)

Har hendt flere ganger at det kommer en og annen by på tilbud. Trondheim var vel 2 ganger i fjor feks, i tillegg til sommeren.

Når kan vi regne med at neste SK salg på ordinære billetter kommer?

Altså, type salg der hvor det er avslag på svært mange destinasjoner, og ikke bare Nice og London...

Altså, type salg der hvor det er avslag på svært mange destinasjoner, og ikke bare Nice og London...

Det er jo nå.. utgår i morgen, men prisene er ikke så lave som ved nyttårssalget.

OK. Takk for det. Ser at destinasjonene jeg så etter ikke var inkludert i salget...

Er ute etter noen billetter i juni, så det kan vel være verdt det å vente litt til..

Pleier å komme stort salg i mars eller april.

Re: EuroBonus 2.0

Denne poppet inn i eposten min nå, det var jo faktisk litt fristende, for dere som skjønner dette, er det verdt å hoppe på galeien??

Attachments

• EB_Challange.png
    EB_Challange.png
    198.8 KB · Views: 534
  • EB_ChallangeII.png
    EB_ChallangeII.png
    52.8 KB · Views: 530
Last edited:

Kom her også, men jeg trenger mer enn 5 :( hadde det gått på segments hadde det vært mye bedre enn tur/retur for min del, så blir nok ikke noe å hente her..

Ikke dukket opp noe her...

De er vel redde for at jeg klarer det igjen.. hehe. :)

Kim

SAS Bonus Challenge

Tikket nettopp inn en e-post fra SAS med "Bonus Challenge". 10 t/r reiser på 1 1/2 mnd og jeg får 60k ekstrapoeng! Bet meg merke i at det stod "basert på ditt reisemønster" - er det noen andre som har mottatt tilbudet, og har dere evt samme antall reiser og ekstrapoeng?

a3f485431582552c9eb768bd7591992e
a3f485431582552c9eb768bd7591992e.png

Jeg meldte meg på med 10 t/r - har allerede et par planlagt, så får det bli et par ekstra dagsturer med youthfare for å få til de aller siste reisene. :p

Hvis man flyr trd-oslo-lhr-osl-trd, så er det 2 tur retur.
1 tur retur trd-osl og en tur retur osl-lhr

Var iallefall slik på den kampanjen som var i høst

Re: SAS Bonus Challenge

Føler meg litt snytt siden jeg ikke har fått tilbud om denne utfordringen. Jeg hadde jo 23 SK-flighter i jan/feb.

Re: SAS Bonus Challenge

Jeg fikk også dette nå, 10 t/r mellom 14. april og 30. juni gir 60 000 ekstrapoeng. Får se om dette går :-)

Status
Not open for further replies.
Back