SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Bytt nettleser ....

Har prøvd IE9, IE11, Firefox, og Google Chrome, både på jobben og hjemme.
Akkurat det samme overalt, så det er nok ikke nettleseren.

Jeg har samme problem, har prøvd både IE og Chrome. Det er flere på facebook som rapporterer samme problem. Søk fra forsiden virker helt fint.

4 voksne +1 barn tur/retur Stavanger med SAS kom på 5675 kr, mens Norwegian skulle ha 2990 kroner.

Enkelt valg, selv om jeg må nøye meg med Family Track i stedet for Fast Track. Får bare håper at DY ikke kjører Dreamliner på ruten, slik st vi faktisk kommer frem ;)

Noen så vet når SK har salg på innenriks (SVG-BGO til 369kr en vei.) ? :-) tror dere det kommer etter salget som SAS har nå?

Får også denne feilmeldingen ved bestilling av EB billetter.
Skulle ikke bry meg ifølge kundeservice, de ordnet det etterhvert.

Attachments

• 2014-01-07_080453.gif
    2014-01-07_080453.gif
    8.1 KB · Views: 1,013
Tilbud på Biz til LAS i juni/Juli?

Heisann!

Kryr av tilbud i Biz til USA i tiden frem til påske og litt etter, men ingenting foreløpig som dekker Juni/Juli.

Skal på jobb der noen dager fra ca 29 Juni og lurer på om det bruker å komme tilbud dit i perioden? Normalt flyr jeg SAS Plus over dammen, men Biz-prisene nå er jo lik Plus-prisene til SAS, så kommer det tilbud er det vel verdt å vente litt... SAS/Lufthansa/United...

Noen som vet? Er vel roligere på Bix tradisjonelt sett i perioden der...

Kim

Last edited:

Det pleier å komme sommertilbud i biz. Det lønner seg å følge med fra flere land, i fjor var det billig fra bl.a. AMS og BRU. Selvsagt mer tungvindt med tilslutning, men verdt å følge med på.

Da er det igjen mulig å bestille EuroBonus-reiser på sas.no, og det feires med 25% rabatt i SAS Go og SAS Business.

http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/Poengrabatt/?WT.ac=EB_footer_pb&WT.seg_4=EB_footer_pb

Now you have the chance use your points on SAS & Estonian Air entire network, also on selected routes with Wideroe.
A round-trip from 7 500 points + taxes/fees and children 2 - 11 years of age receive another 50% discount.

Book between January 15 - 19.
Travel from April 25 - June 30, 2014.

Remember, travel must be completed during the period to obtain the discount.

Feires det også med feil på sidene siden det ikke er mulig å logge inn på sas.no nå?

Kommer inn og finner tur. Kom helt fram til å legge inn kortdata. Prisen for enkeltreise OSL-TRD er imidlertid de vanlige 6000 poeng. Skulle det ikke være 25%? Eller er det avgiften det er 25% på?

Last edited:

Da er det igjen mulig å bestille EuroBonus-reiser på sas.no, og det feires med 25% rabatt i SAS Go og SAS Business.

http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/Poengrabatt/?WT.ac=EB_footer_pb&WT.seg_4=EB_footer_pb

Jeg har bestillt, selv om det var en dag for sent ifht dagen jeg egentlig ønsket.....nemlig torsdag 24/4.
Vil det være mulig å endre bonusreisen til dagen i forveien ? Uten å måtte betale med mere poeng....? Er ikke bonusreiser kun booket i en klasse ?

Kommer inn og finner tur. Kom helt fram til å legge inn kortdata. Prisen for enkeltreise OSL-TRD er imidlertid de vanlige 6000 poeng. Skulle det ikke være 25%? Eller er det avgiften det er 25% på?

Gjelder kun t/r.

Vil det være mulig å endre bonusreisen til dagen i forveien ? Uten å måtte betale med mere poeng....? Er ikke bonusreiser kun booket i en klasse ?

Det stod i eposten at endringer etter 19. januar vil medføre normalpris på ny billett

En interessant liten bug om du bestiller innenlands. Om man velger Go på utreise, så belastes man ikke ekstra poeng om man velger Plus på hjemreisen.

Takk for hjelpen med å lete det frem -- jeg gir meg. Bonuspoeng spart...

Status
Not open for further replies.
Back