SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.

hifiman

ScanFlyer Gold
SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Noen som tror at det blir nyttår/januar salg hos SAS ?

Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Noen som tror at det blir nyttår/januar salg hos SAS ?

Ja, det blir det helt sikkert - kanskje i løpet av helgen eller begynnelsen av neste uke. I fjor begynte salget 3. januar.

For meg er det stor forskjell på tilbud på vanlige SAS-billetter og Eurobonus-tilbud.
SAS-billetter er alltid en flybillett, men Eurobonus-tilbud kan være flybilletter, hotell eller annet som du kjøper med poeng alternativt ekstra poenginntjening som "doble poeng" ved reiser eller tilbud om The Economist, Dagens Næringsliv eller ekstra leiebil/hotell-inntjening.

Mitt forslag er derfor at vi for 2014 har to forskjellige tråder
* SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter)
* SAS Eurobonus tilbud 2014

Nyttårssalget begynner i morgen med siste dag 14. januar.

Da er salgsplakaten lagt ut på SAS.no .
1 000.000 billige reiser, Bestil senest 14jan. Reis 28jan-31okt
Har søkt på MXP men fant ikke den annonserte prisen på 549 kr på en eneste reise(lavpriskalender), så spørs om prisene har blitt gjort tilgjengelige enda

Last edited:

Jeg booket tilbudsbilletter kl 22 i går. De er ute.

Syns det er merkelig at de har OSL-BLL på tilbud når de nye rutetidene ikke er lastet opp ennå....

Tror ikke dette er HELT oppe og går ennå; hovedsiden viser priseksempler fra Trondheim og søkefeltene blir ikke skikkeligt lastet inn her på min mac.
Men finner OSL-BKK til 1.962,- i mars, tror det må benyttes, :)

Annonsen til SAS sier de har 1000000 billetter til "0,-", men jeg klarer ikke finne noen turer til den prisen.

Da er salgsplakaten lagt ut på SAS.no .

Har søkt på MXP men fant ikke den annonserte prisen på 549 kr på en eneste reise(lavpriskalender), så spørs om prisene har blitt gjort tilgjengelige enda

Det er nok bare at oppdateringsfrekvensen til lavpriskalenderen er langt under pari. Søkte TRD-ARN og kalenderen viste 0 reiser til tilbudspris men når jeg valgte dato dukket tilbudene opp. Datofanene fortsatte å vise normalpris.

Last edited:

Skuffende salg. Flere reiser jeg har ventet på har faktisk steget i pris med SAS. "Vanlige" billetter til 699kr koster når 569kr kontra ned i 400kr før. En random helgetur til København koster over 2000kr fra HAU, også den steget i pris.

Helt enig, flere av destinasjonene jeg kjoepte i fjor paa samme tid er naa ca 1000 kr dyrere fra TRD. synes ikke dette er noe bra salg, om da det ikke er feil i systemet til SAS at riktige priser ikke ligger ute.

Helt enig, flere av destinasjonene jeg kjoepte i fjor paa samme tid er naa ca 1000 kr dyrere fra TRD. synes ikke dette er noe bra salg, om da det ikke er feil i systemet til SAS at riktige priser ikke ligger ute.
helt enig, tenkt å bestill en vei til CPH fra TRD over 2000 kr på den avgangen jeg kun tenkt å reise på.
Så jeg reiser heller først til ARN fra TRD så videre til CPH totalt 998 kr pussige greier..
dette var på fredag den 14 februar

At det ikke er flust med billige billetter fredag før skolens vinterferie er kanskje ikke så rart?

Kjøpte AMS for 3 dager siden for 1.200, på salg i dag, samme datoer 2.000:lol:

At det ikke er flust med billige billetter fredag før skolens vinterferie er kanskje ikke så rart?

Enig, men som nevnt er dette ikke unntaket, mer regelen for salget. Er jo flere her som rapporterer om dyrere billetter enn for noen dager siden. Sjekket senest en tur til CPH på lørdag, da 1400kr. I dag koster samme 2200kr.

Er det bare jeg som ikke får denne siden til å fungere ?
http://www.sas.no/Tilbud-og-priser/...0_small_uke_1&utm_campaign=SAS - Q1 Base 2014
Det går ikke an å velge dato, og det er to "prikker" under fra-til linjene som det ikke står noe på.
Når jeg så omsider kommer videre, så er reisene flere hundre kroner dyrere enn ved å legge inn de samme datoene på startsida til sas.no.
Ja dette var litt av ett salg....

Status
Not open for further replies.
Back