SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Ser man det! Sjekket konto nå og jeg har også fått tilleggspoengene. Totalen ble 3x det jeg ville fått som sølvmedlem (altså 345% totalt), så dette var gode nyheter!

De har dog glemt å kredditere to flights OSL-CPH og CPH-TRD men regner med at dette blir ordnet opp i senere.

Fikk EWR-OSL, men ikke OSL-CPH-EWR. Det skyldes sannsynligvis en ombooking. Fyrer avgårde en epost i morge.

Kommet inn i dag, fikk dessverre ikke sølvbonus på returen (ville blitt sølv før returen hvis jeg fikk triple poeng med engang).

Last edited:

Til dere som nå har fått ekstra nivåhøyende poeng; var billettene bestilt før eller etter dere registrerte dere for kampanjen?

Las Palmas 20.000 poeng i økonomi og 22,500 i økonomi ekstra.
Reiseperiode 17/2-31/3

Las Palmas 20.000 poeng i økonomi og 22,500 i økonomi ekstra.
Reiseperiode 17/2-31/3

Forsøkte å sjekke når jeg fikk mailen, i forhold til påsken, men da var det ikke tilgjengelig. Så i praksis så avsluttes kampanjen 25/3

Til dere som nå har fått ekstra nivåhøyende poeng; var billettene bestilt før eller etter dere registrerte dere for kampanjen?

Jeg bestilte turen 31.12, dvs etter at jeg registrerte meg for kampanjen. Kun SAS metal og ingen endring av billetten etter bestilling.

22.500 poeng t/r Las Palmas i Economy Extra.

Jeg har fått nå og også fått sølvbonusen for alle poengene. Så det var bra. Men faren min som også hadde samme turen, har ikke fått poengene. Men jeg bestilte hans tur rett før kampanjen, vet ikke om det er avgjørende. Vi får se...:drunk:

22.500 poeng t/r Las Palmas i Economy Extra.

Du slår meg, men er veldig fornøyd med Oslo -Las palmas en vei i Economy extra, en vei i vanlig economy pluss sølvbonus:

17 250 poeng. ;)

Last edited:

Fikk også ekstrapoeng i dag, inkl. bonus. Turen ble bestilt etter kampanjen kom og før 31. des, men endret bookingen den 4. jan.

Jeg fikk 'triple qualifying points' i dag for en reise bestilt den 4. januar, som til og ble med betalt for med en denied boarding-voucher. Kanskje det er håp for SAS IT :)

6Vzs1t7.png

JrXXwgC.png

Last edited:

Meget gode poengtilbud denne gangen. Har booket hele familien til LPA :-)

"Triple Qualifying Only" er registert hos meg også. Jeg tror SAS Eurobonus ble lei av alle spørsmål/masing slik at SAS IT fikk et hasteoppdrag...

Jeg vet ikke om dette er gammelt nytt, men det ligger ganske gode tilbud til München og Paris ute nå, 10k/12,5k eco.

Uten å ha bestilt noe på "Triple Qualifying Only" så har jeg på enkelte turer jeg har foretatt meg den siste måneden fått dette :p Har nå nesten 70 000 poeng denne perioden. Mon tro om dette er bug? Håper ikke det ;)

SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Fikk trippel qualifying og hoppet opp til sølv. Ingen sjans på gull i år heller da kvalifiseringsperioden går ut om tre uker.

Dagens Næringsliv hadde i dag i papirutgaven en reklame nederst på forsiden for et SAS-salg til USA, reiseperiode bl.a 8.4-15.6 (bestilles før 25.2) med priser fra 3999,- men finner ikke noe om det på nettsidene?

Idag fikk jeg tilbud om gratis innmelding i Eurobonus. :colgate:

Kom over denne: http://www.flysas.com/en/shared/Eur...Asia_120213&WT.seg_4=EB_start_dbl-Asia_120213

Doble poeng til Shanghai og Beijing for Economy Extra og Business. Endelig en kampanjeperiode som inkluderer turen min i april. :) 39 800 poeng (hvorav 21400 som gir status) hvis begge Optiontown-oppgraderingene går gjennom!

Signup between February 12 – 24, 2013
Fly between March 16 – May 31, 2013
Fly in Economy Extra or Business class with SAS
Valid on SAS flightnumbers SK995/996 and SK997/998
You can fly multiple times
You can mix classes
You can fly Copenhagen – Beijing and the return from Shanghai
As soon as your flight is registered on your account,
the campaign points will be added within 24 hours
EuroBonus terms & conditions applies

Last edited:

Er det flere som har problemer med MatchMe? Helt siden de begynte å sende ut e-post med link får jeg beskjed om at: "Du har dessverre ikke nok poeng til en reise". Akkurat nå har jeg ikke mer 120K poeng, men har hatt det tredobbelte og fått samme beskjed.........

Status
Not open for further replies.
Back