Re: SAS tapte (i første innstans) erstatningssaken fra NAS
AMEN! Jeg steiler hver gang jeg ser jus stavet med to S'er. (Vil ikke engang nedverdige meg til å skrive det ) Jeg skal vedde på at den eneste grunnen til at det har blitt akseptert å skrive med to S'er er at ingen journalister greier å skrive det riktig, og at det dermed har blitt innarbeidet i språket. OK, en liten digresjon fra en frustrert paragrafrytter.
) Jeg skal vedde på at den eneste grunnen til at det har blitt akseptert å skrive med to S'er er at ingen journalister greier å skrive det riktig, og at det dermed har blitt innarbeidet i språket. OK, en liten digresjon fra en frustrert paragrafrytter.

For å fortsette flisespikking, jus bør staves med én s. Selv om det er tillatt med to s'er er én det historisk riktige.
AMEN! Jeg steiler hver gang jeg ser jus stavet med to S'er. (Vil ikke engang nedverdige meg til å skrive det
 ) Jeg skal vedde på at den eneste grunnen til at det har blitt akseptert å skrive med to S'er er at ingen journalister greier å skrive det riktig, og at det dermed har blitt innarbeidet i språket. OK, en liten digresjon fra en frustrert paragrafrytter.