SAS svikter kundene sine

Og hvis jeg ikke blir oppgradert sammen med madammen til LON i morgen så føler jeg meg virkelig sviktet :o
Spøk til side og sikkert litt OT - men det hender jo at jeg tenker at man som EBG kunne fått litt mer "recognition" om bord. Kanskje spesielt når man reiser i Y... som gratis drikke og en boks med Pringles.. hadde holdt lenge for meg. Kanskje jeg krever for lite?
Uansett - har aldri blitt oppgradert på SK til tross for EBG - der ligger LH et stykke foran....

Her er mange som mener mye.......
Hvor mange av dere som er inne på denne tråden kan sies å være kunde av SAS:question:
Rekk handen i været:exclaimation

Med bolig og jobb i Nord-Norge, og familie og jobbens hovedkontor i sør-Norge; ja jeg flyr mye med SAS.

Hvor mange av dere som er inne på denne tråden kan sies å være kunde av SAS:question:

Haanden er oppe i 2 dager til :angry: saa forlater SAS min hjemby...men SAS har kommet gunstigst ut i fra London til Oslo naar jeg har sjekket...saa det blir fortsatt SAS - bare en kortere strekning...:angry:

Klart jeg flyr SAS! Har ikke tid til å sjangse på at min flight er en av norwegians 25% som ikke går etter oppsatt tidtabell. Allerede om 17 timer settes kursen for AES med SK4456, og retur med SK4447 søndag 2. aug!|

Jeg flyr ihvertfall nok til å rekvalifisere for EBG hver 6 måned.....

Jeg flyr SAS hver uke - og i år tjener jeg nok poeng til "dobbelt" EBG. Den voldsomme kritikken av SAS her på forumet, er jo et uttrykk for engasjement - og at man vil at selskapet skal utvike seg i nye, og mer positive, retninger.

Spøk til side og sikkert litt OT - men det hender jo at jeg tenker at man som EBG kunne fått litt mer "recognition" om bord. Kanskje spesielt når man reiser i Y... som gratis drikke og en boks med Pringles.. hadde holdt lenge for meg. Kanskje jeg krever for lite?
Uansett - har aldri blitt oppgradert på SK til tross for EBG - der ligger LH et stykke foran....

Jeg har fått gratis mat i Economy flere ganger som EBG - og i år har jeg blitt oppgradert fire ganger til Economy Extra/Business Class hos SAS. På en flygninger fikk jeg med meg fire champagneflasker bare fordi jeg måtte flytte meg!

Back