...... at man slipper å tenke på om man skal ha bagasje eller ikke - samt at man slipper kredittkortgebyr (noe jeg i etterkant kom på at jeg uansett slapp, ettersom jeg har DY-kort...)
Tydeligvis flere enn meg som har Norwegian-kortet og som tror at man derved slipper gebyret. Men det tror ikke jeg lenger! Fordelen er simpelthen fjernet!![]()
Latterlig at folk flyr med SAS. Skjønner ikke det. Hvorfor fly DYRT når du kommer deg til samme sted for en billig penge?
SAS er billigere noen ganger, men det er svært sjeldent. Jeg flyr hvertfall uansett med Norwegian. Klart det beste selskapet i skandinavia
Så kan du jo spørre om hvorfor SAS ikke innfører Økonomi Ekstra innenlands, det vil ikke jeg mene så mye om, men jeg peker på at Braathens SAFE prøvde nettopp det. Det tror jeg aldri ble noen suksess.
SAS-kameratene. Kjos United. Journalisten har vel en dragning mot fotball. Mye rart man skal klage på når det gjelder journalister....
Det er en trend med bruk av "slang" blant dagens unge journalister tydeligvis.Er vel ikke for mye forlangt at de klarer å skrive navnet på en betydelig aktør i bransjen korrekt uten å bruke (intern?) slang? Det er tross alt Aftenposten vi snakker om, ikke en eller annen skoleavis.
Jeg betalte gebyr for kjøp av Norwegianbilletter med mitt Norwegiankort i slutten av september (reise i oktober)! De siste linjene i kvitteringen ser slik ut
Jeg er imidlertid litt nysgjerrig på hvordan Berg Hansen har vinklet spm sine.
Min erfaring er at Berg Hansen konsekvent foreslår SAS når man ber om et reiseforslag. (her snakker jeg selvfølgelig om sammenlignbare ruter/tider og ikke særlig differanse på billettprisen)
For mange forretningsreisende er nok SAS å foretrekke fremfor Norwegian av flere årsaker, så resultatet av undersøkelsen stiller jeg ikke spm ved.
Jeg er imidlertid litt nysgjerrig på hvordan Berg Hansen har vinklet spm sine.
Latterlig at folk flyr med SAS. Skjønner ikke det. Hvorfor fly DYRT når du kommer deg til samme sted for en billig penge?
SAS er billigere noen ganger, men det er svært sjeldent. Jeg flyr hvertfall uansett med Norwegian. Klart det beste selskapet i skandinavia
Spørsmålene var ikke vinklet i det hele tatt. De kom i en slags tabellform, der man skulle rate ulike selskaper (bl.a. Norwegian, SAS, Widerøe, Ryanair og Lufthansa) på en skala fra 1-5 ut fra hvor godt man likte å reise med de ulike selskapene, hvem man foretrakk osv.
Websiden til Norwegian sier ingen gebyr så da må du ikke akseptere et gebyr på 40kr. Virker som en feilfakturering da jeg ikke har hørt at dette har skjedd med andre som benytter kortet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.