Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Re: Kampanjetilbud: Fly SVG-IAH t/r, få EBG (EBD)
Høres veldig rart ut. Hadde de sagt nei til en G650 fordi den var for liten også?
Flate senger hjelper lite hvis man må ta transfer på AMS, FRA eller LHR i mine øyne. Det fører som regel til 3-4 timer ekstra reisetid, er mer slitsomt og større sjanse for forsinkelser. Sen avgang er kanskje ikke optimalt vestover, men østover er det den beste måten å unngå jetlag på.
Dessuten er vel SAS sin direkterute billigst, og mange firma vil nok foretrekke billigste businessvariant når den i tillegg tar kortest tid.
De fleste "ikke-flyinteresserte" vil foretrekke nonstop, f.eks. sa reisefølget etter en tur til New York i SAS business "Jeg flyr heller direkte i business enn via Frankfurt i første klasse, det er så mye enklere".
Nå bor ikke jeg i Stavanger, så ruta er ikke så aktuell for meg, men jeg hadde i allefall vært veldig glad for å få et nonstop-tilbud, uansett vinkel på setene.
Jeg har og noen venner/bekjente i oljebransjen som sier at de ikke ønsker bruke SAS sitt tilbud til IAH pga at flyet er for smått og ikke fullf flatt senger på flyet. De vil fortsette å bruke BA og KL til IAH.
Høres veldig rart ut. Hadde de sagt nei til en G650 fordi den var for liten også?
Flate senger hjelper lite hvis man må ta transfer på AMS, FRA eller LHR i mine øyne. Det fører som regel til 3-4 timer ekstra reisetid, er mer slitsomt og større sjanse for forsinkelser. Sen avgang er kanskje ikke optimalt vestover, men østover er det den beste måten å unngå jetlag på.
Dessuten er vel SAS sin direkterute billigst, og mange firma vil nok foretrekke billigste businessvariant når den i tillegg tar kortest tid.
De fleste "ikke-flyinteresserte" vil foretrekke nonstop, f.eks. sa reisefølget etter en tur til New York i SAS business "Jeg flyr heller direkte i business enn via Frankfurt i første klasse, det er så mye enklere".
Nå bor ikke jeg i Stavanger, så ruta er ikke så aktuell for meg, men jeg hadde i allefall vært veldig glad for å få et nonstop-tilbud, uansett vinkel på setene.