Hvorfor skal SAS plutselig ha 2 daglige fra Oslo til New York når de tidligere har hevdet at det knapt er marked for 1? Kapasiteten på Oslo - New York har jo de siste vintrene vært den laveste på 30 år on vinteren med innsettelse av liten A321.
Jeg tipper at de vil inn til JFK hovedsakelig for Delta sitt nettverk videre, noe de mistet på EWR. A321 til å begynne med og A330 til EWR, siden de ikke kan bruke noe større til JFK.
Så snart de får widebody gates på JFK, så bortfaller EWR.
Trur vi blir å se prising som sender de fleste på EWR ruten, og de som skal videre innlands i USA via JFK.
Ser ut som om SAS skal fly Stockholm-Pristina fra sommeren 2025 med en 1 ukentlig frekvens
Ahhh, okay. Var sikker på at SAS ikke fløy til Pristina, men da tok jeg visst feilDer fløy de i sommer. Så ikke noe nytt.
Det er vel stadig slik at 3 av A319 maskinene flyr på norsk produksjon mens den siste flyr ut fra CPH? Men det kan vel endre seg til sommeren, OSL-CPH-EVE-CPH-OSL er naturligvis også mulig.
Ser de nå har begynt å oppdatere systemene, så basert på søk på hjemmesidene:
(...)
CPH-IAD: LIgger nå inne med A350-900 (hvilket ikke gir helt mening?) og senere avgang fra CPH: 17:30
[/url]
Tidene passer godt med rotasjon med LAX
SAS NS25 Intercontinental Network Adjustment – 24SEP24
...., og ser heller ikke ut som CPH-PVG er til salg til sommeren?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.