Re: SAS søker konkursbeskyttelse i USA (chapter 11)
A321NX:
SE-DMO(2020)
SE-DMR(2021)
SE-DMS(2022)
A330:
LN-RKM(2002)
LN-RKN(2004)
LN-RKO(2003)
LN-RKS(2015)
LN-RKT(2016)
LN-RKU(2016)
SE-REH(2019)
I tillegg kommer LN-RKR(2015) som altså er parkert.
LN-RKH(2002) forsvant ut i 2021 og flyr nå som TC-NYA.
A350:
SE-RSA(2019)
SE-RSD(2020)
SE-RSE(2021)
SE-RSF(2021)
SE-RSB(2020) og SE-RSC(2020) forsvant begge ut i 2022 og flyr nå som EI-HZP og VP-COC.
Det var vel 8 maskiner som var i bestilling så de to siste ble vel aldri bygget?
Kilde: planespotters.net
A321NX:
SE-DMO(2020)
SE-DMR(2021)
SE-DMS(2022)
A330:
LN-RKM(2002)
LN-RKN(2004)
LN-RKO(2003)
LN-RKS(2015)
LN-RKT(2016)
LN-RKU(2016)
SE-REH(2019)
I tillegg kommer LN-RKR(2015) som altså er parkert.
LN-RKH(2002) forsvant ut i 2021 og flyr nå som TC-NYA.
A350:
SE-RSA(2019)
SE-RSD(2020)
SE-RSE(2021)
SE-RSF(2021)
SE-RSB(2020) og SE-RSC(2020) forsvant begge ut i 2022 og flyr nå som EI-HZP og VP-COC.
Det var vel 8 maskiner som var i bestilling så de to siste ble vel aldri bygget?
Kilde: planespotters.net
Last edited: